Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst nettverk gjennom vegger. (mur, gips, trevegger)

Anbefalte innlegg

Jeg vil sette opp, men jeg lurer på hva slags utstyr som er det beste til å holde stabilt signal gjennom vegger. Det må gjerne gå ut over ytelsen, så lenge man ikke mister signalene. Hva skal jeg se etter på spesifikasjoner? Evt. Erfaringer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil bli meget overrasket hvis du i det hele tatt finner noe.

Hva med å drite i å svare når man ikke har noe fornuftig å si?

Anbefaler deg å høre med de du skal kjøpe fra om du kan få den "på lån" slik at du kan sende den tilbake om det ikke fungerer slik du vil. Tror ikke det skal være noen umulighet å få til dette selv om slikt kan være litt vanskelig.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å høre med de du skal kjøpe fra om du kan få den "på lån" slik at du kan sende den tilbake om det ikke fungerer slik du vil. Tror ikke det skal være noen umulighet å få til dette selv om slikt kan være litt vanskelig.

Personlig synes jeg denne posten var mer useriøs... ufornuftig...

Men kan jo bare være meg :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har brukt D-Link 614+ og 3Com 3CRWE51196, og har veldig god erfaring med disse når det kommer til rekkevidde og "hinder". 3Com'en har ikke noe problemer med å få frem signalet til et hus som ligger 50 meter unna. D-linken testet jeg i en blokk (routeren var plassert i 6. etasje) mens jeg stod utenfor inngangsdøra; ingen problemer.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg denne posten var mer useriøs... ufornuftig...

Men kan jo bare være meg :roll:

Ja det kan være deg ja :roll:

Lenke til kommentar
Noen som har Ngt Bravo her?

Bestillte det igår, lurer på om noen har erfaringer. Med nedl. hastig., ping i online-spill, sufing, generellt...

Skal også ha en switch, er det no forskjell på switcher?

8 porter, tror jeg at jeg skal ha...

Jeg hadde Bravo for ikke så lenge siden, og alt var bare fryd og gammen mtp. hastighet. Ping har jeg ingen aning om ettersom jeg ikke spiller. Ang. switch, så duger egentlig det meste. Selv har jeg en SMC switch som jeg er veldig fornøyd med, men jeg tror egentlig ikke du vil merke noen forskjell om du kjøper Unex, Billion eller SMC osv. Forresten; hvorfor sporer du av tråden? Like greit at du heller lager en ny tråd...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...