Pion_ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg vil sette opp, men jeg lurer på hva slags utstyr som er det beste til å holde stabilt signal gjennom vegger. Det må gjerne gå ut over ytelsen, så lenge man ikke mister signalene. Hva skal jeg se etter på spesifikasjoner? Evt. Erfaringer... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg vil bli meget overrasket hvis du i det hele tatt finner noe. Lenke til kommentar
Buggah Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har 3com router 11Mb som kjører i gangen. Den funker fint gjennom vegger i blokka samt inn til naboen hvor det er brann vegg. går ned fra exelent til good. nivå = exelent - verry good - good - low - verry low.. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg vil bli meget overrasket hvis du i det hele tatt finner noe. Hva med å drite i å svare når man ikke har noe fornuftig å si? Anbefaler deg å høre med de du skal kjøpe fra om du kan få den "på lån" slik at du kan sende den tilbake om det ikke fungerer slik du vil. Tror ikke det skal være noen umulighet å få til dette selv om slikt kan være litt vanskelig. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Jeg vil bli meget overrasket hvis du i det hele tatt finner noe. Hva med å drite i å svare når man ikke har noe fornuftig å si? Anbefaler deg å høre med de du skal kjøpe fra om du kan få den "på lån" slik at du kan sende den tilbake om det ikke fungerer slik du vil. Tror ikke det skal være noen umulighet å få til dette selv om slikt kan være litt vanskelig. Personlig synes jeg denne posten var mer useriøs... ufornuftig... Men kan jo bare være meg Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har brukt D-Link 614+ og 3Com 3CRWE51196, og har veldig god erfaring med disse når det kommer til rekkevidde og "hinder". 3Com'en har ikke noe problemer med å få frem signalet til et hus som ligger 50 meter unna. D-linken testet jeg i en blokk (routeren var plassert i 6. etasje) mens jeg stod utenfor inngangsdøra; ingen problemer. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Denne er ikke så veldig dyr lengre og har god rekkevidde. http://www.itavisen.no/art/1299730.html Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg vil bli meget overrasket hvis du i det hele tatt finner noe. Hva med å drite i å svare når man ikke har noe fornuftig å si? Anbefaler deg å høre med de du skal kjøpe fra om du kan få den "på lån" slik at du kan sende den tilbake om det ikke fungerer slik du vil. Tror ikke det skal være noen umulighet å få til dette selv om slikt kan være litt vanskelig. Personlig synes jeg denne posten var mer useriøs... ufornuftig... Men kan jo bare være meg Ja det kan være deg ja Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 har en billion wireless sak som går gjennom en betong, og to gipsvegg uten problem, linje kvaliteten er på rundt 40-50% Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Kjøp Linksys! Se her: http--www.mpx.no-asp-info.aspg0=&g1=&g2=&g3=&p=11290&l=&lantall= http--www.mpx.no-asp-info.aspp=11290&qty=1&s=1000&Action.x=32&Action.y=18 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 http://www.mpx.no/asp/info.asp?p=11291&l=3&ntopris=0 http://www.mpx.no/asp/info.asp?p=11292&l=3 DA skulle du ha det veldig bra, kanskje du ikke trenger aksesspunkt, men det er dette jeg skal ha hjemme... (jeg skal ha kabel til routern da, giddr ikke trådløst) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Noen som har Ngt Bravo her? Bestillte det igår, lurer på om noen har erfaringer. Med nedl. hastig., ping i online-spill, sufing, generellt... Skal også ha en switch, er det no forskjell på switcher? 8 porter, tror jeg at jeg skal ha... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Noen som har Ngt Bravo her?Bestillte det igår, lurer på om noen har erfaringer. Med nedl. hastig., ping i online-spill, sufing, generellt... Skal også ha en switch, er det no forskjell på switcher? 8 porter, tror jeg at jeg skal ha... Jeg hadde Bravo for ikke så lenge siden, og alt var bare fryd og gammen mtp. hastighet. Ping har jeg ingen aning om ettersom jeg ikke spiller. Ang. switch, så duger egentlig det meste. Selv har jeg en SMC switch som jeg er veldig fornøyd med, men jeg tror egentlig ikke du vil merke noen forskjell om du kjøper Unex, Billion eller SMC osv. Forresten; hvorfor sporer du av tråden? Like greit at du heller lager en ny tråd... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Får opp en stygg melding når jeg prøver å starte en ny: invalid_session Så jeg får ikke starta, lol... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå