Lierskogen Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 Hei Veit noen av dere om noe skomerker som IKKE finnes i Norge? Gjerne noen merker som er litt populære utenlands, men bør ikke være det. Hvilket merker ville feks dere hatt inn? Takker for alle svar :-) Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 Sko merket Lotto fra Italia. Det er i hvertfall j* vanskelig å finne her i landet. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 John Lobb, Tod's, Liverpool, Herring. Listen er uendelig lang, egentlig. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Amerikanse Allen Edmonds er fine sko til anstendig pris. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Gaziano & Girling hadde vært morsomt. Litt mer Carmina og, men du finner kanskje noe fra de rundt om i Oslo allerede? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 John Lobb, Tod's, Liverpool, Herring. Listen er uendelig lang, egentlig. Liverpool finner du da i Norge. Herring selges bare på nett, så at man ikke får kjøpt det i Norge er da helt opplagt, da man ikke får kjøpt det i noen andre land heller. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Hvem i Norge selger Liverpool? Jeg har aldri sett det i Oslo, men så skal det nevnes at når jeg har vært i Oslo de siste gangene har skokjøp vært lavt på prioritetslisten. Herring har vel bare sine egen butikker ja (de har ett utsalg). Hvorfor lurer du, forresten, trådstarter? Skal du starte skobutikk? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Lukter agentur søknad lang vei her..... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Agnar Hagen selger sko fra Liverpool for menn, og de har noe til damer på Eurosko. Jeg skjønner ikke hvorfor du nevner merket i det hele tatt, ettersom det hverken er særlig kjent eller holder særlig høy kvalitet... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Han spurte hvilke merker vi kunne tenke oss. Jeg har aldri vært borti Liverpoolsko, så aner ikke noe om kvaliteten, men har sett en del jeg liker. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2012 John Lobb, Tod's, Liverpool, Herring. Listen er uendelig lang, egentlig. Liverpool finner du da i Norge. Herring selges bare på nett, så at man ikke får kjøpt det i Norge er da helt opplagt, da man ikke får kjøpt det i noen andre land heller. Herring har ihvertfall 2 fysiske butikker hvis jeg husker riktig. 3 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2012 Kinesiske Niek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå