Delvis Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ville koble til en eldre samsung HD på 250 gb til en litt nyere pc Pc'en har både sata tilkoblinger men også en inngang for den breie tilkoblingen til høyre, der jeg brukte en gammel sånn brei flat kabel. Og så lånte jeg en strømkontakt lik den hvite til venstre, som bare hadde en tynn forlenger som som gikk bak opp til en kortlesergreie eller hva det er. Pc en ville ikke innpå etter dette. Den startet opp med logoene, men så sa det stopp. Hva er det med dette som gjør det? Når jeg frakoblet igjen og koblet til den tynne, kom alt i orden igjen. Vil det går bedre hvis jeg får en ekstra skjøtekabel/overgang til strømmen. Skulle bare sett litt og hatt tak i noe innpå den gamle hardisken Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 En mulighet for at disken er defekt. Har opplevd flere ganger at en defekt disk får BIOS til å henge. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 En mulighet for at disken er defekt. Har opplevd flere ganger at en defekt disk får BIOS til å henge. Mange takk, det der var en veldig nyttig opplysning. Har visst vært ute for det samme før med den når jeg tenker etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå