Gå til innhold

BK: Valmuesøster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var da flott, ikke mye å kommentere her. Kanskje litt mørke blader? Kanskje ørlite mer luft på sidene?

Tusen takk for kommentaren! :) Det var litt mye lysskinn på deler av bladene og det tok noe fokus fra blomsten, der for har jeg mørkna de lyseste delene her og mørkna og desaturert bakgrunnen noe. Har også langt på en svak vignettering og kutta litt i sidene av samme grunn. Men dette er sikkert litt smak og behag - sette uansett pris på innspillet :)
Lenke til kommentar

Jeg faller for fargenyansene i blomsten :) .

For meg kunne gjerne nederste blomst vært satt i en firkant med 4 like lange sider.

En ørliten flik av øverste blomst hadde bare vært en antydning til et miljø .

Tenker nok sånn fordi jeg synes det er mer enn nok i nederste blomst av "ting" å se på :), og sikkert fordi jeg elsker blomster :)

Glemte det viktigste, bildet treffer meg helt :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Jeg faller for fargenyansene i blomsten :) .For meg kunne gjerne nederste blomst vært satt i en firkant med 4 like lange sider.En ørliten flik av øverste blomst hadde bare vært en antydning til et miljø .Tenker nok sånn fordi jeg synes det er mer enn nok i nederste blomst av "ting" å se på :), og sikkert fordi jeg elsker blomster :) Glemte det viktigste, bildet treffer meg helt :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og innspill! :) Jeg har en variant med det utsnittet du nevner og har tenkt å se litt nærmere på det også. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...