IQ84 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Altså... Ikke for å være for emosjonell her, men er det normalt å være neden under i rundt et år, eller er dette noe som alle har gått igjenom? Jeg kommer ikke noen vei og har det med å bli et dårlig medmenneske. Høres kanskje litt overdramtisk ut; men jeg vil rett og slett ikke gjøre noe som helst, og dette har altså pågått i rundt ett år nå. Hva blir neste steg? Det er kanskje litt off topic, men som trådstarter tar jeg meg den friheten. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Nei og ja.. Nei, det er ikke "korrekt" eller noe du bare burde ignorere - det er antageligvis grunn til å oppsøke lege. Ja, det er fantastisk vanlig å gå gjennom en depresjon i løpet av livet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Altså... Ikke for å være for emosjonell her, men er det normalt å være neden under i rundt et år, eller er dette noe som alle har gått igjenom? Jeg kommer ikke noen vei og har det med å bli et dårlig medmenneske. Høres kanskje litt overdramtisk ut; men jeg vil rett og slett ikke gjøre noe som helst, og dette har altså pågått i rundt ett år nå. Hva blir neste steg? Det er kanskje litt off topic, men som trådstarter tar jeg meg den friheten. Har faktisk hatt det samme de siste par mnd. Har virkelig ikke motivasjon til å gjøre en shit. Startet egentlig med at jeg "innså" hvor dårlig menneske jeg egentlig var, særlig hvor fordomsfull jeg egentlig var. Innså også hvor elendig jeg er på å gjennomføre det jeg har lyst til, og følte meg bare mer og mer "gal". Så flyttet jeg til en ny plass hvor jeg ikke kjenner noen pga jobb, men har vært vanskelig å bli kjent med noen, særlig siden jeg har vært i så dårlig humør og ikke har følt for å gjøre noe. Føler meg også bare helt tom om jeg skal snakke med noen, og er bare redd alt og alle. Anonym poster: 208c89701825e77fa48ae0d0bfc07655 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Gå til fastlegen din, og pass på at han følger deg opp. Ikke bare ta mot piller og grav deg ned igjen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Altså... Ikke for å være for emosjonell her, men er det normalt å være neden under i rundt et år, eller er dette noe som alle har gått igjenom? Jeg kommer ikke noen vei og har det med å bli et dårlig medmenneske. Høres kanskje litt overdramtisk ut; men jeg vil rett og slett ikke gjøre noe som helst, og dette har altså pågått i rundt ett år nå. Hva blir neste steg? Det er kanskje litt off topic, men som trådstarter tar jeg meg den friheten. Jeg er i samme båt som deg. Jeg er ikke deprimert, men jeg veldig likegyldig. Det meste jeg og mennesker rundt meg foretar seg virker fullstendig meningsløst. Dag ut og dag inn og ingen kommer noe videre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Gå til fastlegen din, og pass på at han følger deg opp. Ikke bare ta mot piller og grav deg ned igjen. Har tenkt på det, og det er absolutt noe jeg må gjøre om ikke ting forbedrer seg. Startet å trene i dag, og driver å leser meg litt opp på vitaminer og mineraler kroppen trenger for å fungere optimalt. Så har man dette med å gjennomføre ting da . Skal på Roskilde i neste uke og regner med å få en boost av det, om ikke ting er bedret etter festivalen skal jeg nok ta kontakt med lege. Har hatt et ønske om å snakke med psykolog de siste par ukene da jeg har hatt noen ubehagelige tanker. Anonym poster: 208c89701825e77fa48ae0d0bfc07655 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ser nokre episodar av ein god TV-serie, ein film, tar ein tur på golfbanen. Eit eller anna som er moro. Lenke til kommentar
Kalaspuffar Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Det är inte så ofta jag är deppad, men när jag är det så brukar jag gå en promenad i skogen eller till sjön. Att ta med sig en öl eller två på promenaden är också trevligt. Endret 21. juni 2012 av Kalaspuffar Lenke til kommentar
spamex Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Skrur på høy musikk, ofte metall og rock. Finner fram ett skytespill med mye futt i og spiller det en god stund. Går ofte i CoD4 og CSS GunGame. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Nå har ikke jeg vært spesielt deppa før i den forstand, men de gangene jeg føler meg litt nedfor eller lei meg så pleier jeg å dempe lyset, sette på en episode av favoritt sitcom-en, kanskje kose meg litt ekstra med brus/kjeks/godteri/snacks you name it. Ofte digg med Rainymood også i bakgrunnen! Herlig, jeg elsker rainymood, gir meg frysninger. Må personlig si at regn er det beste været. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Finner kniven og begynner å leke bondesjakk på armen min, singleplayer. Neida, stikker bort til noen kompiser og finner på noe evnt. sitte meg ned med en god film, spill eller bra musikk på full guffe. Ingen grunn å sitte å surmule, kommer ingenting utav det. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Gjør ingenting. Det går over etter noen uker hvis du har masse stress som tvinger deg til å tenke på noe annet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Pleide å ta en tur med bilen min, kjørte det jeg turte, at jeg har lappen fortsatt er utrolig. Utrolig artig og beroligende å kjøre rundt med sportsbil. Men, solgte den bilen for en stund siden, nå er det heller flaska jeg tyr til. Ikke at det egentlig hjelper så mye da... Anonym poster: c3d8025ad5dd1fe65abeebb5cb4fc644 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Invester pengene du bruker på alkohol i kjøretid på lukket bane i stedet for å drikke dem bort? Tripple win situation! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Invester pengene du bruker på alkohol i kjøretid på lukket bane i stedet for å drikke dem bort? Tripple win situation! Aner ikke hvor nærmeste bane som også leier ut biler er, men det er langt unna. Vurderer å kjøpe ny bil men vet ikke hvor lurt det er, av flere grunner. Hvordan blir det trippen win forresten? Anonym poster: c3d8025ad5dd1fe65abeebb5cb4fc644 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Du får ut aggresjon, du drikker mindre og du sparer andre trafikanter for din tydeligvis drøye kjøring. 2 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Masse rart. Er ofte ganske sint dersom jeg er deppa og, siden jeg blir sinna på meg selv og verden fordi jeg er deppa, eller noe sånt :S I løpet av de siste ukene så har det skjedd noen ganger, så jeg kan jo bruke det som eksempel: - Knuse lamper/kaste mobilen ut av vinduet i pure rage. - gjøre det samme som over, men rettet mot neseskaftet til en dust - Mye skytespill (er fantastisk å få ut aggresjon og få opp humøret litt= - Se en komedie - Høre høy musikk. Eller jeg prøver å finne på noe som gjør at jeg rett og slett føler meg awesome, fordi det kveler deppe-trangen litt. Eller som akkurat nå, browse diskusjon.no. Endret 24. juni 2012 av makri 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Bare så det er sagt, jeg har aldri tatt noen sjanser når det gjelder andre trafikkanter(også de myke), de eneste nesten-ulykkene jeg har vært borti har utelukkende vært andre førere sin feil. Har enda til gode å være med i en ulykke, bulket en gang rett etter jeg fikk lappen for 8 år siden, det er alt. Blir noe helt annet på bane, har prøvd det også. Har også drevet aktivt med motorsport i flere år, langt ifra det samme det også. Anonym poster: c3d8025ad5dd1fe65abeebb5cb4fc644 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå