Razorlight Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Å høre på John Mayer fungerer bestandig bra for min del. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Setter meg som oftest på rommet, låser døra og hører på noe skikkelig sinna musikk. Eneste gangene jeg hører på blackmetal er når jeg er deppa. Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Trene funker bra. Støttes! Lett å gå på treningsstudio litt molefonken og komme ut som en gladlaks Gå en tur funker også bra, gjerne et sted man ikke er så kjent fra før, nye inntrykk er viktig. Ikke helt det du spør etter, men det er forebyggende. List opp alle ting, hendelser og tanker som gjør deg glad, konsentrer deg om å huske de og forbind de med hverandre. Putt alle de gode følelsene i en boks i hodet. Gjør du dette lenge nok så vil du etter hvert stort sett være glad hele tiden. Når først noen kjipe eksterne hendelser prøver å dra deg ned så er man bedre forberedt. Det er lettere å komme ut av de kjipe tankene. Funker fjell for meg i hvert fall. Kan tidvis bare plutselig bryte ut i latter ut av ingenting når jeg sitter alene på t-banen for eksempel. Jeg er ikke ute etter noe spesielt Skal prøve ut liste skrivingen, lett å glemme det positive. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Setter på noe musikk, og legger meg i sengen og tenker på hvorfor jeg er deppet, og hva jeg kan gjøre med det. Etter en stund kommer jeg gjerne frem til at det ikke er noen grunn til å være deppet, og da blir jeg glad. 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hvis jeg er litt deprimert, er jeg også sint. Da drar jeg enten på trening og sliter meg helt ut eller drar med meg bikkja ut på en lang tur mens jeg hører på musikk med den samme stemningen. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg er ikke ute etter noe spesielt Skal prøve ut liste skrivingen, lett å glemme det positive. Kult! Sjeldent folk gidder å høre på meg når jeg kommer med det tipset, men det har virkelig gjort livet mitt til det bedre. Bare husk å gi det litt tid, i hvert fall en måned eller to. Det kan foresten være noe så banalt som en vits- glede er glede Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Nå har ikke jeg vært spesielt deppa før i den forstand, men de gangene jeg føler meg litt nedfor eller lei meg så pleier jeg å dempe lyset, sette på en episode av favoritt sitcom-en, kanskje kose meg litt ekstra med brus/kjeks/godteri/snacks you name it. Ofte digg med Rainymood også i bakgrunnen! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 When i get sad, i stop being sad and be awesome instead. True story 2 Lenke til kommentar
stekstek Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Sett på noe super relaxing trance,. ta deg en kald pils eller et eller annet som behager:) Det gjør i allefall jeg! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Vel, de gangene jeg er deppa er hovedsaklig fordi jeg har mye å tenke på. Det som hjelper for meg er å øvelseskjøre. Jeg er ganske nybegynner i kjøring, og det gjør at jeg har 100% full konsentrasjon om kjøring. Da blir jeg naturlig tvunget til å konsentrere meg om kjøring, ikke alt annet. Når jeg da er ferdig med å kjøre føler jeg at hjernen er tom, og det er ikke lenger kaos i tankene. 1 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Vel, de gangene jeg er deppa er hovedsaklig fordi jeg har mye å tenke på. Det som hjelper for meg er å øvelseskjøre. Jeg er ganske nybegynner i kjøring, og det gjør at jeg har 100% full konsentrasjon om kjøring. Da blir jeg naturlig tvunget til å konsentrere meg om kjøring, ikke alt annet. Når jeg da er ferdig med å kjøre føler jeg at hjernen er tom, og det er ikke lenger kaos i tankene. Pappa, jeg er deppa. Kan vi øvelseskjøre? 3 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Vel, de gangene jeg er deppa er hovedsaklig fordi jeg har mye å tenke på. Det som hjelper for meg er å øvelseskjøre. Jeg er ganske nybegynner i kjøring, og det gjør at jeg har 100% full konsentrasjon om kjøring. Da blir jeg naturlig tvunget til å konsentrere meg om kjøring, ikke alt annet. Når jeg da er ferdig med å kjøre føler jeg at hjernen er tom, og det er ikke lenger kaos i tankene. Pappa, jeg er deppa. Kan vi øvelseskjøre? Ja, det er nøyaktig det jeg sier. Hvorfor skal man legge skjul på at man er deppa? 3 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Godt spørsmål. MINDFUCK >.< 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Produserer litt musikk som bærer ganske stort preg av at jeg er deprimert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Deppemusikk og Ben & Jerrys (eller tilsvarende godsaker) eller tur i marka med noe tyngre på øret. Ellers så plager jeg en av de som pleier mase til meg når de er deppa. Fin tradeoff. Endret 19. juni 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Prøver å finne på noe som vil få meg i godt humør igjen. Musikk hjelper også. 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Spiller og det funker bra til jeg stopper. På bakgrunn av dette så må jeg kontinuerlig spille ofte helt til denne 'deppe-perioden' er over. Noen ganger kan jeg også høre på musikk - spesielt diverse metall ballader eller opera.. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Om jeg virkelig er deppet er det egentlig bare en ting som hjelper: å ha total me-time. Liker å lukke hele verden ute og bare sitte et sted å gjøre ingenting, mens jeg tenker over det som er galt, om det så skulle være noe helt for jævlig som just skjedde med bilen eller om det skulle vært noe trist ift familie. Kan være greit å snakke med familie/venner og forsåvidt, men først må jeg virkelig tenke over situasjonen selv :9 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hva gjør dere når dere er deppet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå