vikingkylling Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg er neppe eneste som liker å prøve meg på diverse Achivements i Diablo 3, så tenkte det var på tide å lage en tråd for det. Her kan vi diskutere alt som har med achivements i Diablo 3 å gjøre. Skry av dine, diskuter hvordan man kan få flere og så videre. Har på følelsen mange mener spillet utelukkende handler om å fullføre Inferno, så hadde vært morsomt om dere kunne bevise at jeg tar feil. Mine achivements så langt: Er bare 45% ferdig, men har ingen Hardcore achivements ennå, og få Challenges og Class achivements. (Class achivements kan være fordi jeg bare har Witch Doctor i Act 1 Nightmare, og selv om Demon Hunter er i Act 2 Nightmare og Monk i Act 1 Hell spiller jeg nesten bare Barbarian og Wizard nå.) To achivements jeg er litt stolte av er disse to: Kanskje ikke de 'beste' achivementsene, men moro å se dem tikke inn. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Noen med flere? ;p har kun spilt monk og barbarian, så mangler de 3 andre classes. Lenke til kommentar
fuuma Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har da noen achievements, har ikke jaktet etter noen og har spilt minimalt med hc. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 3k points, cba med alle random achies :/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Gjerne vis oss et bilde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 3k her også. Har skaffet de fleste bøkene, noe som gikk fort, ikke prøvd å skaffe noen andre. Noen få nye banners virker ikke så veldig fristende. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Mitt hittil største achivement er å droppe alt som har med Diablo 3 å gjøre utenfor selve spillet. Har aldri opplevd making til syting og klaging i noe som helst annet spill før, og det sier ikke lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå