Gå til innhold

Jente-serier!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Suburgatory? Serien handler om en jente og faren hennes som flytter til fra New York til "the suburbs", hvor omtrent alle som bor der oppfører seg som "dokker". Personlig likte jeg ikke serien så godt, men kan godt være en person som liker litt jentete serier liker det.

Lenke til kommentar
Eureka

Støtter Eureka helt. Det er en av de beste seriene jeg har sett, men dessverre ble det bare fem sesonger. Dvs sesongfinalen av sesong 5 er i juli. Interessant nok slippes hele sesongen på dvd dagen etter. Ny rekod? :p Vil ikke si det er en ren jenteserie, men..

 

Beverly: Looks like the men are trying to save us. We may be here for a while.

 

:p Btw, du kan også se Warehouse 13. Den har strengt tatt ingenting med Eureka å gjøre, men en karakter fra Eureka dukker opp i en episode av W13, og en karakter fra W13 dukker opp i Eureka. ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har du sett The. OC? Det er ein serie eg syns er utrolig bra vertfall. Har ikkje rokke å sett alle sesongane endå, men til no likar eg den! :)

 

Og så er Beverly Hills 90210 ein utruleg bra serie også! :D

 

Secret life of the American Teenager er også en utrolig bra serie.

 

Make it or Brake it også er vel en jenteserie, er vel det som er målgruppa vertfall. Har ikkje sett så masse på den sjølv men.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vil anbefale Firefly. Er kanskje ikke helt det du ser etter, men jeg som jente likte den.

 

Det er en sci-fi-serie som foregår 500 år i fremtiden. Det handler om mannskapet på et romskip kalt Serenity, som er en gammel Firefly-modell. Dermed navnet på serien.

 

Tror ikke det finnes andre enn fanmade-trailere, men den er absolutt verdt å sjekke ut!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med den nye til HBO? Har ikke sett den selv, men den fikk god kritikk. http://www.hbo.com/girls/index.html

 

Hvis ikke så er Don't Trust the B---- in Apt 23 ganske greit, er mer en komedie.

 

I tillegg så har du jo The OC, jeg er ingen fan av slikt, men ble havis tvunget gjennom det og var ikke så verst og hun med det brune håret er heit.

 

Jeg så traileren til "girls", jeg ble ikke overbevist akkurat.. Jeg liker litt sånn spenningsserier, de blir jeg helt hekta på. The OC er vel kanskje ikke noe for meg, men jeg kan jo sjekke ut traileren til det showet også. :)

 

Jeg fant Girls veldig fortreffelig. God dose humor og drama. Men det aller beste var den veldig naturlige dialogen. Jeg, som mann, følte at jeg skjønte jenter bedre etter å ha sett den.

 

Ellers så elsker jeg Gilmore Girls, og har sett alle 7 sessongene to ganger.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...