Ozwald Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Greek, blir kanskje for "jentete" for deg da. Endret 21. juni 2012 av Ozwald Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 - Once upon a time Hva med Grimm? Det er bare en sesong foreløpig, men neste er bekreftet. Stilen minner om en blanding av Buffy/Angel og X-Files, men en dæsj 'Once upon a time'. Ikke verst kombinasjon. http://www.youtube.com/watch?v=raWfiU8Y3v4&feature=relmfu Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hva med Suburgatory? Serien handler om en jente og faren hennes som flytter til fra New York til "the suburbs", hvor omtrent alle som bor der oppfører seg som "dokker". Personlig likte jeg ikke serien så godt, men kan godt være en person som liker litt jentete serier liker det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg syntes faktisk Suburgatory var morsomt de første par episodene. Føler det er noe feil med meg... Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Moonlight kanskje, enda en vampyr serie. Beste vampyr-serie etter min mening. Den ble kansellert etter første sesong da. New Girl og Rules of Engagement er også noen litt bra og morsomme serier . Endret 22. juni 2012 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 The vampire diaries 2 broke girls Dont Trust the Bitch in Apartment 23 Eureka http://www.youtube.com/watch?v=lpR5Uvy6Vs8 Melissa and Joey Teen Wolf Nikita How i met your mother The big bang theory Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 True blood. Gi det ett forsøk, jeg var og litt skeptisk, men etter noen episoder ble jeg hekta. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) drp Endret 2. august 2012 av eleNef Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Eureka Støtter Eureka helt. Det er en av de beste seriene jeg har sett, men dessverre ble det bare fem sesonger. Dvs sesongfinalen av sesong 5 er i juli. Interessant nok slippes hele sesongen på dvd dagen etter. Ny rekod? Vil ikke si det er en ren jenteserie, men.. Beverly: Looks like the men are trying to save us. We may be here for a while. Btw, du kan også se Warehouse 13. Den har strengt tatt ingenting med Eureka å gjøre, men en karakter fra Eureka dukker opp i en episode av W13, og en karakter fra W13 dukker opp i Eureka. Endret 25. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Shantara Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Tusen takk for mange svar Flere her jeg skal laste ned! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Sanctuary er også vel verdt å få med seg, skjønt ikke en jenteserie. Men den passer egentlig for de fleste. http://www.youtube.com/watch?v=gVRcJtqyt8k Lenke til kommentar
Avane Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 The vampier diaries, GCB og true blood er til å anbefale Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Annbefaler også Being Human (UK). http://www.imdb.com/title/tt1349938/ Lenke til kommentar
vesla Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 2 broke girls, GCB, Greys Anatomy, kanskje Make it or break it? Er veldig glad i jenteserier selv, så fikk noen gode tips i tråden din Lenke til kommentar
Martine.. Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Har du sett The. OC? Det er ein serie eg syns er utrolig bra vertfall. Har ikkje rokke å sett alle sesongane endå, men til no likar eg den! Og så er Beverly Hills 90210 ein utruleg bra serie også! Secret life of the American Teenager er også en utrolig bra serie. Make it or Brake it også er vel en jenteserie, er vel det som er målgruppa vertfall. Har ikkje sett så masse på den sjølv men. Lenke til kommentar
Merytes Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Vil anbefale Firefly. Er kanskje ikke helt det du ser etter, men jeg som jente likte den. Det er en sci-fi-serie som foregår 500 år i fremtiden. Det handler om mannskapet på et romskip kalt Serenity, som er en gammel Firefly-modell. Dermed navnet på serien. Tror ikke det finnes andre enn fanmade-trailere, men den er absolutt verdt å sjekke ut! Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hva med : sex and the city ? super bra serie! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Hva med den nye til HBO? Har ikke sett den selv, men den fikk god kritikk. http://www.hbo.com/girls/index.html Hvis ikke så er Don't Trust the B---- in Apt 23 ganske greit, er mer en komedie. I tillegg så har du jo The OC, jeg er ingen fan av slikt, men ble havis tvunget gjennom det og var ikke så verst og hun med det brune håret er heit. Jeg så traileren til "girls", jeg ble ikke overbevist akkurat.. Jeg liker litt sånn spenningsserier, de blir jeg helt hekta på. The OC er vel kanskje ikke noe for meg, men jeg kan jo sjekke ut traileren til det showet også. Jeg fant Girls veldig fortreffelig. God dose humor og drama. Men det aller beste var den veldig naturlige dialogen. Jeg, som mann, følte at jeg skjønte jenter bedre etter å ha sett den. Ellers så elsker jeg Gilmore Girls, og har sett alle 7 sessongene to ganger. Endret 27. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå