Gå til innhold

Jente-serier!?


Anbefalte innlegg

Jeg syns det er så ålreit å sitte å slappe av på kveldene med en god serie, men nå klarer jeg ikke finne en bra serie jeg vil se. Dette er noe av det jeg har sett i det siste:

 

- One tree hill

- Frustrerte fruer

- Pretty little liars

- Revenge

- Once upon a time

- Game of thrones (ikke særlig jentete, men definitivt best!)

- The lying game

- The secret circle

 

Og mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå. Jeg vil gjerne ha tips til noen jentete serier, som det gjerne er flere sesonger av (ikke et must) og som såklart er bra! :)

 

Svar tas imot med stor takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste jentene jeg kjenner liker True Blood, så hvis vampyrer er din greie skulle det være en sikker vinner.

 

Hvis du likte GoT vil du kanskje også like Tudors og Borgia. Disse er også satt i en middelalderverden (riktignok en historisk en og ikke en fiksjonell), men er enda mer utpregede jenteserier enn GoT.

Lenke til kommentar

CALIFORNICATION!!!!!

 

Nei, det syns jeg er trasig altså.. :roll: hehe..

 

De fleste jentene jeg kjenner liker True Blood, så hvis vampyrer er din greie skulle det være en sikker vinner.

 

Hvis du likte GoT vil du kanskje også like Tudors og Borgia. Disse er også satt i en middelalderverden (riktignok en historisk en og ikke en fiksjonell), men er enda mer utpregede jenteserier enn GoT.

 

Jeg har kikket på trailere etc. av true blood, men jeg blir ikke helt overbevist :hmm: Det skader jo ikke å laste ned en episode å sjekke det ut såklart, kanskje jeg gjør det.. Vampyrer kan jo være kule hvis ikke det hele ser utrolig animert og dårlig ut såklart.

 

Jeg har aldri hørt om de to andre seriene du nevner, men jeg skal sjekke de ut!

Lenke til kommentar

Hva med den nye til HBO? Har ikke sett den selv, men den fikk god kritikk. http://www.hbo.com/girls/index.html

 

Hvis ikke så er Don't Trust the B---- in Apt 23 ganske greit, er mer en komedie.

 

I tillegg så har du jo The OC, jeg er ingen fan av slikt, men ble havis tvunget gjennom det og var ikke så verst og hun med det brune håret er heit.

 

Jeg så traileren til "girls", jeg ble ikke overbevist akkurat.. Jeg liker litt sånn spenningsserier, de blir jeg helt hekta på. The OC er vel kanskje ikke noe for meg, men jeg kan jo sjekke ut traileren til det showet også. :)

Lenke til kommentar

Så du vil ha en jente spenning serie?

 

Hva med?

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ou2TvLK9jzg

 

Jeg vurderer spartacus.. Tja, får vel kanskje gå for den! Den kan jo sees sammen med samboeren. Men vil gjerne ha noen å se alene også, jeg blir en smule mer avhengig enn han :p

 

Gossip Girl?

 

Nja.. Har fått med meg et par episoder i ny og ne når det ikke har vært bedre ting på tv, og jeg vil ikke begynne midt i en serie, eller begynner på begynnelsen når jeg vet en del som skjer fremover.. :p

Lenke til kommentar

Friday night lights kan testes ut:) har sett det 3-4 ganger nå. kan sammenliknes med OTH bare amrikansk fotball isteden for basketball. Veldig bra serie.

 

Ellers bør, rettelse MÅ du sjekke ut Entourage:) helt fantastisk serie, ser den for 5gang nå!!

 

begge seriene jeg har nevnt har en herlig stemning.

Endret av Tommx
Lenke til kommentar

Svar tas imot med stor takk!

 

 

Jeg sitter med dama og ser Cougar Town! Jeg trodde først det var en eller annen Frustrerte Fruer-kopi, men det viste seg at serien faktisk er fantastisk morsom. Anbefaler virkelig å laste ned fra sesong 1.

 

Jeg er sikker på at din dårligere halvdel også vil synes at serien er morsom:)

 

 

http://youtu.be/In1a9vl93NY?hd=1

 

EDIT: La til videoklippet

Endret av Reap
Lenke til kommentar

Svar tas imot med stor takk!

 

 

Jeg sitter med dama og ser Cougar Town! Jeg trodde først det var en eller annen Frustrerte Fruer-kopi, men det viste seg at serien faktisk er fantastisk morsom. Anbefaler virkelig å laste ned fra sesong 1.

 

Jeg er sikker på at din dårligere halvdel også vil synes at serien er morsom:)

 

 

http://youtu.be/In1a9vl93NY?hd=1

 

EDIT: La til videoklippet

 

Jeg har sett en del på cougar town, i alle fall sesong 1 :) Men jeg datt litt ut av det, så nå har jeg bare sett en episode i ny og ne, jeg får ta å begynne fra sesong 2 tenker jeg. Det er hysterisk morsomt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...