TMB Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei. Finnes det noen slags enhet man kan plugge på en vanlig ethernet-kabel som kommer fra router, som sender ut Wifi-signaler? Spør fordi det har seg slik at router står i 2. etg og det er til tider ganske dårlige signaler på Wifien nede i 1. etg. Det er dog strekt kabel fra router ned til 1. etg. som jeg kunne ha brukt. Det er snakk om en laptop så å bruke selve kabelen direkte i maskinen er ganske uaktuelt. Takk! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor ikke bare bruke en trådløs repeater? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Jo, kanskje det? Derfor jeg spør Har en gammel Linksys-router liggende, kan den brukes? En WRT54GC Endret 19. juni 2012 av TMB Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det går fint an å bruke en router som trådløst aksesspunkt. Følg linken til nettverkstips i signaturen min. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei. Finnes det noen slags enhet man kan plugge på en vanlig ethernet-kabel som kommer fra router, som sender ut Wifi-signaler? Spør fordi det har seg slik at router står i 2. etg og det er til tider ganske dårlige signaler på Wifien nede i 1. etg. Det er dog strekt kabel fra router ned til 1. etg. som jeg kunne ha brukt. Det er snakk om en laptop så å bruke selve kabelen direkte i maskinen er ganske uaktuelt. Takk! ..og det "bor" folk i 2. etasje, som også benytter Internett eller? Hvis ikke kan du bare flytte ruteren... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Ja, det gjør det. Skal sjekke ut linken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå