PeekAtYou Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei! Nettopp kjøpt en brukt PC og den har bare ethernet, eller hva enn det heter. Den har kun kablet nett ihvertfall. Og jeg lurte på om det var noen mulig måte å få WiFi på den for jeg tror neppe jeg får lov å drille hull i taket :S Jeg har en "Wireless Adapter 150 Mbps", men jeg tror den bare forsterker signalet, fordi når jeg deaktiverer det integrerte nettverkskortet i skole PCen min og kobler til den får jeg ikke nett. Kan jeg kjøpe noe som jeg kan koble til PCen for å få trådløst nett? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Wireless adapter er et trådløst nettverkskort, som du skal kunne bruke til å få inn wifi. Alternativet til å borre hull i taket er å for eksempel kjøpe et slik sett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637986#info og få kablet nettverk over strømledningen. Lenke til kommentar
PeekAtYou Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Fant ut at det hørte en CD til den adapteren jeg kjøpte , men aner ikke hvor den er. Kan du linke meg en Adapter som kan gi meg wifi fra komplett eller elkjøp? Lenke til kommentar
leimok Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Du trenger sannsynligvis en driver til den adapteren. Dersom du ikke har cd så kan du søke på google etter drivere ved hjelp av modellnummer/merke som står skrevet på adapteren. Lenke til kommentar
PeekAtYou Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Dene er fra dealextreme så tror ikke det er så stor sjans for det Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Du finner hvilken driver den trenger ved å gå inn på kontrollpanel, enhetsbehandling, egenskaper, detaljer, maskinvare-ID. Denne ID kan f.eks være: PCI\VEN_10EC&DEV_8168&SUBSYS_75221462&REV_02 Google den for å finne type kort og produsent. Deretter finner du driver online. 1 Lenke til kommentar
PeekAtYou Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 tusen takk! Den siste løsningen fiksa det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå