appelsinbrus Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hadde vært kjekt å kunne sende og motta MMS på denne jalla-telefonen (som for øvrig heller ikke er laget sånn at det er mulig å filme med kameraet - kun ta stillbilder). Er det i det minste mulig å få fiksa slik at jeg kan sende og motta MMS? Joda, kunne godt kjøpt meg ny mobil, men jeg gidder ikke. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hvilken operatør har du? Du kan finne konfigurasjonsinnstillinger fo MMS på hjemmesiden til operatør. Husk også å aktivere MMS i.innstillinger. *for Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Fikk innstillingene fra One Call nå, så det funker. Men roaming måtte slås på. Er ikke det veldig dyrt? Siden One Call bruker nettet til Telenor osv.. De kan vel ikke ha styring på hva andre nett koster å bruke? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Fikk innstillingene fra One Call nå, så det funker. Men roaming måtte slås på. Er ikke det veldig dyrt? Siden One Call bruker nettet til Telenor osv.. De kan vel ikke ha styring på hva andre nett koster å bruke? Nei, så lenge du er i Norge betaler du ikke mer en hva One Call oppgir at du skal betale. I utlandet bør du slå av roaming, da kan kostnadene fort bli høye. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå