'dharma_boy' Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei Nå har jeg fått enda et virus of det heter W32.Randex.E.. Jeg har lest litt på denne siden: http://securityresponse.symantec.com/avcen...2.randex.e.html Men finner ikke ut av hvordan jeg skal få fjernet viruset... Jeg har oppdater twidows opp til flere ganger.. Og har en brannmur, men til ingen nytte.. Kan dere være så snill å hjelpe meg??? Jeg bare må få fjernet viruset så snart så mulig... Tusen hjertelig takk for all hjelp :wink: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Med oppdatert antivirus, skal du jo bli kvitt den. Står litt nede på siden hvordan du blir kvitt den. Disable System Restore (Windows XP). Update the virus definitions. End the worm process (Windows NT/2000/XP). Run a full system scan and delete all the files detected as W32.Randex.E. Reverse the changes that the worm made to the registry (Windows NT/2000/XP). Remove the lines that the worm added to the System.ini file (Windows 95/98/Me). For details on each of these steps, read the following instructions. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Med oppdatert antivirus, skal du jo bli kvitt den. Står litt nede på siden hvordan du blir kvitt den. Disable System Restore (Windows XP). Update the virus definitions. End the worm process (Windows NT/2000/XP). Run a full system scan and delete all the files detected as W32.Randex.E. Reverse the changes that the worm made to the registry (Windows NT/2000/XP). Remove the lines that the worm added to the System.ini file (Windows 95/98/Me). For details on each of these steps, read the following instructions. Jeg har gjort det, men det gikk ikke.. Er det ikke en måte som litt lik på den måten man fikk vekk Blaster viruset?? Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du har ikke prøvd et antivirusprogram vel? Jeg tror Norton og Norman har diverse try-out versjoner man kan laste ned.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 dharma_boy Har du prøvd online virusskanner: http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Passer bedre under "virus". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg