CarolineB Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei, jeg går i 2 videregående og begynner i tredje etter sommeren. Jeg hadde r1 i år, noe som jeg slet med. Føler derfor ikke for å fortsette til R2, lurte derfor på om det går an å ta S2 eller R1 på ny? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Går nok fint å ta R1 igjen. Men da må du velge et ekstra valgfag å ta i tillegg som ikke kræsjer med R1 timene. Hvilke andre valgfag har du? Lenke til kommentar
CarolineB Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Skal ha engelsk og økonomistyring neste år. men hva mener du med at jeg må ta et ekstra valgfag itillegg? altså jeg får 4 valgfag? isåfall passer ikke det med timeplanen.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Du må ha 4 fag i VG2 og 3 i VG3. Siden du allerede har hatt R1 teller ikke det som et nytt fag, så derfor må du i så fall ha enda ett. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Burde jo være mulig å ta det på egenhånd, også! Det vil sikkert spare deg for mye tid, som du heller kan bruke til å løse oppgaver du sliter med. Ting du lurer på kan du helt sikkert få hjelp til av mattelærerne på skolen. Om jeg hadde vært deg, ville jeg tatt det på egenhånd. Går du inn for å klare det, tror jeg du klarer det fint:) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 For så vidt enig med Hoyre, tror det er en bedre løsning å ta det som privatist. Da slipper du at det blir styr med antall fag og slikt. Lenke til kommentar
CarolineB Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 takk for svar ja det er nok den beste løsningen å ta det som privatist da Lenke til kommentar
fenele Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 R1 som privatist er svindyrt btw. Hvis du ikke trenger å få bedre karakter men heller lære mer av R1 matten kan du spørre om du får komme i timene å følge med på undervisningen. Var et par stykker i min klasse som fikk lov å gjøre det hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå