minimann Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei :-D Eg lurte på om dere viste hvor lenge en gaming laptop som er best på markedet nå, vil vere god + kunne dra nesten alle spill? f.eks Kunshan p170e Mvh Anders Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det kommer strengt tatt ann på veldig mange faktorer. Normalt så holder de ett til to år før de er tatt igjen av mainstream modeller. Lenke til kommentar
minimann Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Ok, Vil du sei at det er sløsing å kjøpe ein laptop til 15k, viss den er utdatert etter 2 år ? Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Om du kan gå for stasjonær er det mye mer "fremtidssikret" siden den kan du oppgradere når tiden kommer, men med en laptop kan du ikke bare bytte ut prosessoren eller skjermkortet når det kommer spill som det gamle ikke vil takle. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det kommer helt ann på om du har behov for en portabel plattform å spille på. Som Sitoy påpeker er en stasjonær et helt annet utgangspunkt enn en bærbar. Lenke til kommentar
minimann Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 ja, men det blir enn del mer penger viss eg skal kjøpe en laptop og en stasjonær pc. Når eg skal gå på internat ++ vil det være fordel, eller eg trur alle må ha en laptop nå på internat, men det vet eg ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå