Magnar Bruvik Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Regntungt strå. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Komp som sitter.Gode skarpe detaljer.Excelent bakgrunn.Kunne vært mor å sett denne speilet..altså stilken i motsatt hjørne også Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Teknikk, farger osv sitter som det skal. Svært bra. Selve motivet kanskje noe kjedelig? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Synes motivet er spennende. Liker spenningen i fargenyansene og i strukturen på strået. Tok bilde av samme type strå lørdag, jeg og Ville kanskje ha mer strå og mindre av den grønne rammen - for å få mere spill i bildet. Så på en måte enig og en annen måte uenig med Oftedal. Ikke enig med meg selv engang, hehe.. endret for en gan skyld til en lysere bakgrunn som jeg synes stjal mindre oppmerksomhet fra strået. Med lysere bakgrunn synes jeg det er perfekt som det er Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Rett og slett bare vakkert ! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Nydelig dette, med alle de fine fargene og detaljene som kommer frem Som Jan Erik kunne jeg tenkt med det speilvendt, - kunne også tenkte meg mer luft foran og kanskje ogås litt i toppen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Flott - har ikke noe mer å si om det! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Takk til alle som har kommentert biletet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg