DementedAlbino Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har en laptop her med begrenset lagringskapasitet. Jeg ønsker derfor å overføre bilder og diverse direkte ti skydrive/dropbox for å slippe unna behovet for større lagring. Problemet er at så snart jeg legger inn dropbox eller skydrive så synces jo de direkte og harddisken er full med en gang. Er det mulig å bruke denne tjeneste som online lagring men samtidig slippe at filene er lokalt, eventuelt at de kun hentes ned lokalt ved behov slik det gjøres i mobilappen deres? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det ligger jo litt logikk i ordet Sync her. Det du er ute etter er en backupløsning og det er vel Jotta som er best på det. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 joda, skjønner det. Men var om der var en løsning til å bruke de som backup også, kanskje via tredjeparts programvare eller noe. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Du kan jo bruke webgrensesnittet til å laste opp enkeltfiler og deretter laste de ned igjen. Litt tungvindt men det funker hvertfall:) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Utgangspunktet her er i beste fall dårlig. Sync er sync, backup er noe helt annet. 2 forskjellige produkter om men med samme mål men veien dit er såvidt forskjellig at de vanskelig lar seg blande. Hvis målet ditt er offsite backup så er det nok smart å velge en leverandør som kan tilby akkurat dette. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skydrive kan du vel enkelt mappe opp med webdav og få som en ekstra disk uten noe sync? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Fikk ikke til å mappen den opp som nettverksdisk, tross for at jeg har fulgt de guider som ligger på nett steg for steg. Får se på det nærmere i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå