kurt810 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Neeei gjør dessverre ikke dt... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kan han ikke borre ut låsesylinderen da? Da trenger han i det minste kun ny låsesylinder m/nøkkel i stedet for å kjøpe hele setet med tilbehør nytt. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hahhahaha, ler meg skakk Lenke til kommentar
kurt810 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 JADDA! Er man geni, så er man geni Jeg har strevd med dette i 2 dager nå, mn jeg klarte dt! Jeg la scooteren på siden slik at jeg fikk til å se under den. Så tok jeg en ståltråd og bøyde den slik at den passet og da var det bare å prøve å få puttet den opp i låsen og dra. Vips! Takk og takk!: Men scooteren funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Og du er sikker på du satte plugghetta ordentlig på plass? Lenke til kommentar
kurt810 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Skal jeg presse skiten hardt inn? Ingenting som kan bli skadet? Lenke til kommentar
kurt810 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Nå fikk jeg startet den! Satte plugghetta skikkelig på plass. Mn den går bare såvidt og det høres ut som den kommer til å daue hvert øyeblikk. Kommer mye røyk ut og dt høres ikke akkurat bra ut. Kneldrende lyder. Lenke til kommentar
kurt810 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Hvordan gjør jeg dette? Og hva gjør det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Choken stenger tilgang til luft (ikke all tilgang, men det blir mindre tilgang). Mange motorer har behov for litt choke i starten, men det er viktig at choken skrus av før du begynner å kjøre. Lar jeg choken stå på for lenge på min moped kveles motoren. Jeg aner ikke hvordan man styrer en choke på en scooter, men på min moped er den en liten hendel jeg flikker opp og ned for choke av/på. Denne hendelen er da ikke så langt unna tennpluggen om jeg ikke tar feil. Endret 20. juni 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Er det en ny scooter så har den trolig automatisk choke. Ting det kan være: - Tett luftfilter. - Choken står på eller har hengt seg opp. - Eksosen er tett. - Tennpluggen er gåen. Alt dette kan gi sota plugg, masse røyk og gjøre at motoren stopper eller går dårlig. Lenke til kommentar
kurt810 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Jaja, jeg har midlertidig fikses problemet med litt teip og diverse. Scoooteren går no ivertfall Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Bra den går nå iallefall, men hva var det du fikset med teip å diverse? Lenke til kommentar
kurt810 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Plugghetta ville ikke sitte fast i tennpluggen,den datt ut når jeg satte meg på sykkelen. Så jeg teipet hetta fast rundt pluggen og brukte et tynt rør for å legge hetta i klem Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Faen meg ingenting gaffa tape ikke fikser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå