Awro Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Heisann! Håper jeg kan få noen fler mulige svar på hvorfor jeg ikke får høytalerene til å funke.. Låner for tiden en data av en venn av meg, en Asus X71A. Dataen i seg selv funker jo fint den, bare at jeg er avhengig av musikk. Det er lyd hvis jeg har i headset. Men dette kan være døden i dusjen og temmelig slitsomt når jeg lager mat. Har noen noe ide om hvorfor det ikke kommer lyd, annet når jeg plugger i 3.5? Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Har du sjekket i avspillingsenheter (Høyreklikk på ikonet for volumkontroll til høyre på oppgavelinja)? Der kan det fort hende at du ser at lyden spilles av på en annen avspillingsenhet enn det du ønsker... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Som nevnt over, så kan det lønne seg å ta en sjekk inne i "Avspillingsenheter". Har hatt samme problem selv, men da jeg deaktiverte 3,5mm utgangen, hdmi osv. og i tillegg satte høytalerene som standardenhet funket det fint. Hvis du gjør dette, må du bare huske på å aktivere enhetene igjen etterpå, ellers ender du opp med samme problem når du kobler til 3,5mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå