Gå til innhold

Billigeste matvarekjede. din mening?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå ikke erfaring med alle butikkjedene, men rema 1000 er både billig og bra. Rema 1000 i Sandnes sentrum er en av de beste dagligvarebutikker jeg vet om. Prisene er helt topp, utvalget er bra (selv om butikken er liten) og ikke minst meget interessant. Det er litt som norsk daglivare/import greier. Man drukner ikke i kjedelige norske tine produkter.

Jeg bor selv på landet for tiden, her har jeg en større coop butikk/elektro. Desidert dyreste butikken jeg har gått inn i, utvalget monotont kjedelig. Men hva kan man forvente av bøndene...?

Lenke til kommentar

Har nå ikke erfaring med alle butikkjedene, men rema 1000 er både billig og bra. Rema 1000 i Sandnes sentrum er en av de beste dagligvarebutikker jeg vet om. Prisene er helt topp, utvalget er bra (selv om butikken er liten) og ikke minst meget interessant. Det er litt som norsk daglivare/import greier. Man drukner ikke i kjedelige norske tine produkter.

Jeg bor selv på landet for tiden, her har jeg en større coop butikk/elektro. Desidert dyreste butikken jeg har gått inn i, utvalget monotont kjedelig. Men hva kan man forvente av bøndene...?

Bur på Bokn selv me ca 800 innbyggere.. ikke akkurat billig her heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...