vosterer Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei! Er det noen som vet om det er mulig å sende mms-bilder i original oppløsning, eller ihvertfall i relativt høy oppløsning? Jeg la plutselig merke til at bildene mine tydeligvis blir automatisk nedskalert, og ikke bare litt. 130kb maks ser det ut som stock meldingsapp tillater. Er dette noe som er ralatert til telefonen, eller til i mitt tilfelle tele2? Jeg finner ingen innstillinger for mms-størrelse i meldingsinnstillingene heller. I GO sms pro ser jeg at det er en mulighet å stille på størrelsen, men den er så "glorete" at jeg helst ikke vil bruke den Min telefon er forresten en galaxy s3 med CM9, men hadde samme problem med stock ROM. Ser venninna mi med galaxy note har samme problemet, så antar dette er en generell android ting? Kjekt å om noen kan hjelpe Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Prøv Handcent SMS. Bruker selv denne da jeg og synes at Go SMS er noe glorete. Her kan du stille opp størrelsen, men om alle kan motta større meldinger aner jeg faktisk ikke. Selv sender jeg bilder pr mail hvis jeg ønsker å sende litt sørre filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå