Hveding Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Det jeg har opplevd er at jeg må skyte meget mange ganger på en person før han dør.. Rundt 5-10 hits på kroppen, å han står enda.. Men jeg selv tåler som oftest bare 1-2 skudd, å det er som oftest på samme plass som jeg skyter dem. Når jeg treffer i hodet, så må d som oftest 2 skudd til, å rundt 5-10 om jeg treffer resten av kroppen. Så da regner jeg med at det er et system i spillet som gjør våpen dødelig ved 1-2 skudd, uasett hvor man treffer, eller at folk faktisk kan kjøpe armor som gjør at spilleren tåler 5-10 skudd rundt på kroppen. Har opplevd ALT før mange ganger, der jeg skyter folk, å de har ikke noe rødt på den liv baren øver seg, å jeg skyter enda å får hitmark, men spilleren dør ikke.. Så ender det som oftest med at den spilleren dreper meg med 1-2 skudd, som er helt vanelig at andre folk gjør ^^ Selv om de treffer meg 2 gang i låret eller armen. Er dette pga lagg kanskje ? Merker ikke noe lagg når slike ting skjer. Å den andre tingen er. Når jeg skal feks går framover, så møter en fiende fårran å skal springe sidelengs.. Da bruker figuren rundt 1-2 sekunder før den har klart å vri seg å bynt å gå.. Det skjer liksom ikke med en gang jeg trykker på tasten. Slik er det når man skal gå/springe i dette spillet, føler jeg mange ganger kunne unviket en død ved at faktisk spillet har reagert i tide! Kan vel sammenlignes med FPS spill, der du går til side så skjer det umiddelbart.. Å dette er jo uansett hvor du går eller hopper, å da skjer det når du faktisk trykker inn tasten. Hvorfor er det ikke slikt i Max Payne 3 ? Føler det ødelegger en del av multiplayer delen... Recordet dette i går: http://www.youtube.com/watch?v=Uz9j3enndZg Selv om jeg faktisk tydelig bommer mange ganger, så burde det der blitt en kill, lenge før jeg døde... Mvh Patrick Endret 18. juni 2012 av Hveding Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Du kan ha både armor og hjelmar som gjer skot mot dei aktuelle kroppsdelane mindre effektive. I tillegg kan folk poppe painkillers undervegs, noko som kan få det til å sjå ut som om dei har frykteleg mykje liv. 1 Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Ja jeg griner vettu... Selv det jeg nevner skjer, så er jeg som oftest topp spiller. Som sagt, som oftest Så nei jeg griner ikke fordi jeg er dårlig, jeg griner fordi spillet har store problemer.. Å vente i 30 min før å komme seg inn å spille er trasig.. Men takk Zealuu ! Har ikke spilt singelplayer delen, så er ikke helt kjent med hvordan spillet funker. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Vel, i singleplayer kan ikkje du som Max ha nokon av delane, men etter kvart har fleire og fiender det. Ganske enkelt å finne i loadout-menyen i MP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå