Jan Erik Engan Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Foggy Mornin' Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Prestfoss i Sigdal.............. Link til bildesiden Endret 18. juni 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kommenterer så godt som aldri, men i mine øyne blir det ikke stort bedre enn dette Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Kommenterer så godt som aldri, men i mine øyne blir det ikke stort bedre enn dette Tusen takk;) Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Knall bra, mystikk og passe dystert det hele. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Dette var bra! Synes du leverer eit bilete som skiljer seg frå "massen". Stemningsfullt og fint komponert. Gjer seg godt i svart-kvit. Takk for komentaren på biletet mitt. Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Flott skildring fra kunstner dalen, sjønner hvor T.H. kittelsen fikk ideende sine fra. Mangler bare "Nøkken" dukker opp i vannflaten. FLOTT BILDE! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Knall bra, mystikk og passe dystert det hele. Takker Dette var bra! Synes du leverer eit bilete som skiljer seg frå "massen". Stemningsfullt og fint komponert. Gjer seg godt i svart-kvit. Takk for komentaren på biletet mitt. Takker.Ikke att det har noe å si men det er ikke i s/h...om du ser godt etter ser du ett grønnskjær på trærne;)Brukt ett lowkey filter her. Flott skildring fra kunstner dalen, sjønner hvor T.H. kittelsen fikk ideende sine fra. Mangler bare "Nøkken" dukker opp i vannflaten. FLOTT BILDE! Takker Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Musikken du har lagt ved, treffer hjertet og river det i stykker. Hjertet stopper nesten, får ikke puste...., og så hjertebak. Vondt og vakkert ! Spennende med enda en dimensjon til bildet Passer fint som bakgrunnsmusikk til bildet Endret 18. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Synes som de andre her at dette bilde skiller seg ut fra massen. Kunne sikkert vært gjort anderledes teknisk, men dette holder i massevis... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Ja, dette går rett hjem hos meg - også...Det er dramatisk, samtidig som det gir ro i sjelen. Det svake grønnskjæret er som et utsøkt krydder til dette bildet. Dette hører hjemme i stort format på en egnet vegg. PS: Da jeg fikk hørt musikken var gåsehuden heldekkende.... Endret 18. juni 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Musikken du har lagt ved, treffer hjertet og river det i stykker. Hjertet stopper nesten, får ikke puste...., og så hjertebak. Vondt og vakkert ! Spennende med enda en dimensjon til bildet Passer fint som bakgrunnsmusikk til bildet Takker;) Musikken er med to Svenske jenter..First Aid Kit...oppdaget de for noen dager siden;) Synes som de andre her at dette bilde skiller seg ut fra massen. Kunne sikkert vært gjort anderledes teknisk, men dette holder i massevis... Takker;) Ja, dette går rett hjem hos meg - også...Det er dramatisk, samtidig som det gir ro i sjelen. Det svake grønnskjæret er som et utsøkt krydder til dette bildet. Dette hører hjemme i stort format på en egnet vegg. PS: Da jeg fikk hørt musikken var gåsehuden heldekkende.... Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg