AnarCon80 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei HW gjengen Jeg er en ivrig leser av deres web sider og artikkler, pleier å sjekke her når jeg skal kjøpe nye ting også, skjermkort etc. Nå skulle jeg undersøke nas, multifunksjonsskriver og scanner så var det heller skralt av tester syns jeg, 1 test på scanner og en på multifunksjon er for kleint syns nå jeg, håper det kommer mye mer på dette området! Hilsen trofast leser (en ripe i lakken ødelegger ikke helhetsinntrykket Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Skrivere og skannere er et produktområde vi har nedprioritert de siste årene, til fordel for komponenter som skjermkort, SSD-er og flere. Samtidig har søsternettstedet vårt Akam.no tradisjon for å ta seg av fotoskriverne (men heller ikke her er det testet mye de siste årene): http://www.akam.no/tester/?catId=195 Når det gjelder NAS-er så er det et produktområdet vi har trappet opp fokuset på den siste tiden. Det siste året(++) har vi testet fire modeller, og om jeg ikke husker helt feil så har vi 3-4 modeller stående klare for testing akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå