stclem Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Trenger et rør av metall på minst 2 meter. Dette må være rustfritt, skal være utendørs. Skal ikke brukes til vann. Diameter må være på 35-55mm. Slikt rør som parabolen henger på hadde vært perfekt, men finner bare 1,5 meter til ok pris. Noen som har anelse om hvor man får kjøpt på 2m? Linken viser en fra biltema som er 1,5 meter, for å vise hva jeg mener. http://www.biltema.n.../Mastror-24070/ Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Hei! Har du ikke et verksted som driver med stål eller slikt i nærheten? bygger stålkonstruksjoner osv... Der får du sikkert kjøpt en bit Mvh Robert. Endret 18. juni 2012 av Vegabond Lenke til kommentar
stclem Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Ikke som jeg vet om, og aner ikke hvor jeg skal lete. Er det andre typer rør som kan brukes? Hvem er det som er TV antenne montører? Ser at de finnes flere mastrør på 3m, men må være forhandler for å kjøpe. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hva skal du bruke det til? Parabol? Mvh Robert Lenke til kommentar
stclem Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Skal legge nettverkskabler til garasjen, som står 1,5 meter fra huset. Tenkte å legge kablene i et slikt rør. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Da trenger du vel strengt tatt ikke noe annet enn plastrør om dette skal legges i bakken? Eller skal det spennes opp i luftlinje? Mvh Robert. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 I lufta ja. Kan selvsagt bruke en planke og metallgreier for å kle ledningen etterpå, men syntes et rør hadde gjort seg mye bedre. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skjønner den Prøv og google på båtverft, stål konstruksjoner osv i ditt distrikt. Så kanskje kommer det opp noe Mvh Robert. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Den gangen jeg trengte ett slikt rør, syklet jeg rundt og fant etterhvert et veiarbeidsskilt. Jeg tok det med hjem og vips hadde jeg rør med fot til parabolen på verandaen. Dette er ikke en oppfordring til lovbrudd, men en opplysning om hvordan jeg gjorde det! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Skiltstenger er 60 mm eller 89 mm i diameter. Sjekk heller her http://www.elektroim...Event=shopmenu. Endret 18. juni 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
stclem Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Der var det brukende rør ja, men prisen var syk. Har fått fikset det slik at jeg klarer meg med 1,5 m, så da funker biltema sin. Takk for hjelp uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå