Kurt Lekanger Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sony oppdaterer Xperia Active. Nå får du Android 4 på denne Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Min SI-kode står på lista over oppdaterte telefoner, med dato 18/6, men jeg har ennå versjon 2.3.4 og det står i PC Companion at "Du har allerede den nyeste programvaren"... Jaja, venter spent! De siste 2-3 ukene har ikke GPS funka på telefonen. Hadde vært flott om oppdateringen tok seg av det også... Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Min SI-kode står på lista over oppdaterte telefoner, med dato 18/6, men jeg har ennå versjon 2.3.4 og det står i PC Companion at "Du har allerede den nyeste programvaren"...Jaja, venter spent!De siste 2-3 ukene har ikke GPS funka på telefonen. Hadde vært flott om oppdateringen tok seg av det også... Samme problemet har jeg. Lenke til kommentar
just4fun Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Samme her. Prøvde også gjennoppretting, men fikk beskjed om at ingen programvare var tilgjengelig??? Den gamle versjonen burde jo ligget der... Mulig Sony har et server problem? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Flere av dere som også har trøbbel med GPS'en? Jeg har lest at man må ha datatrafikk påskrudd for at den skal funke. Dro på 3-timers sykkeltur med både datatrafikk og GPS påskrudd, men det sto fortsatt at GPS'en søkte etter dekning... Har prøvd mange apper og ingen av dem får GPS-dekning, så det må ligge sentralt i systemet (det kan ikke skyldes kun Maps-appen). Jeg håper virkelig at dette ordner seg når systemet oppgraderes til ICS! Lenke til kommentar
titan2k Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Har SI nr 1253-7150 som står på listen over released i går. Ser ennå ingen tegn til ny software i pc-companion. Har forresten aldri hatt trøbbel med GPS og datatrafikk trenger forresten ikke å stå på. Datatrafikk trenger heller ikke stå på om du vil benytte trådløse nett. Trådløst nett funket også når flymodus stod på. Eneste trøbbel hittil har vært at telefonen må restartes innimellom for at det trådløse nettverket skal fungere. Vel litt off topic nå... Endret 19. juni 2012 av titan2k Lenke til kommentar
Anders-1982 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg hadde også problemer med PC companion når jeg skulle oppdatere min Xperia Arc. Foreslår dere prøver denne. Funket fint for meg, og kompisen min som også sleit med PC companion.. http://www.sonymobile.com/gb/tools/update-service/ Håper det hjelper ^^ Lenke til kommentar
just4fun Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Prøvd SE Update Service, det hjalp ikke det heller. Har SI 1253-7150 Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Update Service gir samme resultat for meg også. Har SI 1253-7151. Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Noe nytt angående dette? Det er nå 2 dager siden oppdateringen skulle kommet til min telefon, men når jeg kobler til PC Companion står det at telefonen er oppdatert. Programmet finner rett og slett ikke den nyeste oppdateringen. Lenke til kommentar
superswede Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Samme her. Ikke noen oppdatering tilgjengelig sier den. Kjører SI 1253-7150. Lenke til kommentar
titan2k Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 http://talk.sonymobile.com/message/203274#203274 Our servers are running at 110% to support all our users that are waiting for ICS. I encourage you try every so often, or simply wait a few days for the rush of users to slow down. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 http://talk.sonymobi...e/203274#203274 Our servers are running at 110% to support all our users that are waiting for ICS. I encourage you try every so often, or simply wait a few days for the rush of users to slow down. Jepp, leste den...110% faktisk! Gutta i Sony må lære seg prosentregning! Lenke til kommentar
titan2k Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Fungerer faktisk nå... vel nesten, programmet krasjer under forberedelsen. Får prøve litt til... Endret 26. juni 2012 av titan2k Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 jepp, her også, oppdateringen er i gang Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Woops, var visst litt for kjapp med den jeg også. Nedlastingen i PC Companion funker, men installasjonen kræsjer før noe som helst har blitt oppdatert. ...Sony Update Service kræsjer også. Lenke til kommentar
titan2k Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jepp, en uke til da, så er det kanskje håp Lenke til kommentar
superswede Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ja. Her er det same shit different wrapping... Nå sier i hvert fall PC Companion at det ER en tilgjengelig oppdatering men det feiler selvfølgelig bigtime underveis. Har nå prøvd på tre ulike maskiner; 2 PC og en Mac, med samme resultat. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Nå funka det endelig hos meg! Telefonen er ferdig oppdatert, nå jobber den bare med å oppdatere appene... PS. Når det gjelder GPS'en, så hjalp ikke oppdateringen. Så langt funker alt annet flott i ICS, men GPS'en som slutta å virke for en måneds tid siden funker ennå ikke. Da lå vel problemet et annet sted kanskje. Endret 26. juni 2012 av anderfo Lenke til kommentar
titan2k Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jepp, fikk oppdatert den i går kveld jeg også. Liker muligheten for å deaktivere mange av appene som kommer med telefonen. Ser fremdeles at endomondo + wifi ikke går helt bra sammen, akkurat som om at telefonen blir overbelastet etter å ha kjørt tracking og dermed ikke greier starte opp wifi-biten. Restart fungerer som vanlig for å løse problemet. Ellers savnes tidligere mulighet for å sette telefonen i lydløs modus fra låst skjerm. Hastighet - som før Utseende - pent Sånn totalt sett - fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg