Arodem Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Produsenten forteller oss om sine massive ambisjoner. Les hele saken Endret 18. juni 2012 av Arodem Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Character creation please. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Vi håper at spillerne faktisk føler ansvar ovenfor de sivile, for de har sine egne liv som du har tilgang til gjennom hackingen din. Dersom du likevel ønsker å gå gung ho og skyte alt som rører seg, er det mulig å gjøre det, men da må man leve med konsekvensene. Høres bra ut 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg synes spillet virker mer og mer lovende for hver gang jeg leser noe nytt om dette. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det høres bra ut på papiret, men vi får se hvordan det blir i praksis. Om de feiler vil det jo ikke akkurat være første gang noe ikke klarer å leve helt opp til ambisjonene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Å bruke GTA eller Assasin Creed som inspirasjonskilde er bra. Det er slike spill som selger mye. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Dette ser veldig lovende ut. Jeg savner flere modern world-aktige spill som dette og som TSW. Håper det ikke skuffer :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå