epaaa Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei! Jeg har trent på treningssenteret "Toppform" i en god stund og bindingstiden var for lengst gått ut. Før juletiden i fjor var jeg i skranken og sa at jeg sluttet. Men har ikke skriftlig oppsigelse. De sa ok og jeg trodde alt var på greit. Men utover i 2012 sender de fortsatt regninger, og det har kommet purringer og til slutt inkasso. Jeg har ringt de gjentatte ganger og får beskjed om at de skal ta kontakt med meg igjen og jeg har sendt flere mail. Men ingenting skjer. Er det noen som har vært borti noe av det samme? Skal ned å snakke med dem neste uke. Men vis de nekter å gjøre noe med det, har jeg en sak som er verd å gå videre med? Det er jo egentlig ikke noe bevis på at jeg har sagt opp. Ellers må jeg punge ut 5000 kr til et medlemskap jeg ikke har.. Takk for svar! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Usikker, men sjekk med forbrukerrådet eller lignende? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Først og fremst: Treningssenteret "stjeler" ikke. Du har skrevet under på en kontrakt. Har du tatt vare på kontrakten evt. medlemskapsvilkårene dine? Sannsynligvis står det at oppsigelse skal leveres skriftlig. Jeg ville tro du har en god sak for at de må droppe krav for medlemskontingent for månedene etter du leverte skriftlig oppsigelse (f.eks på mail) At det har gått 6 måneder der du bare har droppet å betale regninger er ikke noe som teller i din favør akkurat. Dette er noe du burde tatt tak i så fort som mulig. Du har (sannsynligvis) skrevet under på en kontrakt som du må forholde deg til. Ellers ville jo dette emnet passet bedre i juss-delen av forumet Endret 19. juni 2012 av Kevlar 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå