robiwan Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hver gang jeg forandrer oppløsningen i windows(XP) så må jeg restarte maskinen, noe som er litt kjipt. Når jeg bruker TvTool klarer maskinen fint og forandre oppløsningen på skjermen uten og restarte. Noen som har no forslag på hvordan jeg kan å fikset problemet? Har Gainward Ti4200 skjerm kort med nyeste drivere Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det ligger inne i advanced settings et sted (har ATi her akkurat nå så husker ikke eksakt). Aktiver "Apply new settings without restarting the machine" et sted der. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Fremgangsmåten for mitt radeon 9500 kort, regner med det er ganske likt for ditt nvidia kort: Høyreklikk på bakgrunnen og velg "properties". Så velger du "settings" og "advanced". Da skal du få opp et nytt vindu som heter "general". Litt nede på denne siden kan du velge "Apply the new display settings without restarting" Regner med dette er løsningen for deg. Knut Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Når du går inn på "egenskaper for skjerm>avansert>generelt" så kan du hake ut på "bruk de nye skjerminnstillingene uten å starte maskinen på nytt" Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Funker nå. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå