Holav Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Heisann! Som mange av dere sikkert vet må man ha administratorrettigheter for å laste ned ting på skolepcer, men jeg har helt hekta på Sims 3. Jeg har prøvd å finne linker til nedlastning, men finner ingen der det ikke kreves administrator brukernavn og passord. Noen som har en lenke til en side som fungerer? På forhånd, takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 hva med å kopiere det fra en minnepenn eller lignende? Lenke til kommentar
Holav Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 hva med å kopiere det fra en minnepenn eller lignende? Jeg får overført det, men jeg får ikke åpnet det uten brukernavn og passord Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Henger jeg på denne tråden og spørr: vet noen hvordan man "hacker" eller kommer seg inn og får admin rights? Har prøvd å Kjørt w7 fra en minnepenn, men den trengte å lagre noe på hdd-en som jeg ikke hadde rettigheter til å lagre noe på ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå