Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prestasjonsangst for å ha sex..


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 21 år, som har begynt å slite med prestasjonsangst for å ha sex. Jeg mistet jomfrudommen min som 18 åring og har egentlig ligget med et drøss av damer etter dette, men har for det meste bare vært ons, så antall ganger jeg har hatt sex gjennom livet er ikke nødvendigvis så høyt. Når mange av gangene i tillegg har vært i fylla med litt varierene utfall føler jeg at jeg ikke har den helt store erfaringen da for å si det slik.. Nå som jeg er 21 år føler jeg også at det forventes at jeg skal kunne litt da, og jeg er redd for at det skal bli mislykket.

 

Dette har ført til at jeg mange ganger har holdt igjen for sex og kommet med dårlige unnskyldninger. Selv om jeg selvfølgelig egentlig vil, det ender somregel opp med at jeg får en bj istedet for og at jeg kanskje fingerer henne litt, men skjønner jo at dette er litt nedtur for jenta. Jeg synes også det er ganske kleint å bli med jenter hjem når det ligger i kortene at vi skal ha sex også må jeg alltid komme med unnskyldninger om at jeg er trøtt osv. Eneste gangene jeg tørr er når jeg er drita, men da har jeg ikke sjanse i havet til å den opp uansett så det blir det bare tull...

 

Noen som har noen tips? Anonym poster: 6a5407f03a3a74a4447213618519ef7b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jo hatt sex edru før, blandt annet hadde jeg en fuckbuddie for en stund siden, men hun følte jeg meg 100% sikker på og vi hadde vært venner i over et år i forveien. Jeg bare føler ikke at jeg har lært så mye av de gangene jeg har hatt sex, ikke noen smarte tips eller noe slikt ihvertfall, har bare vært inn og ut i misjonær og doggy...

 

Bør jeg fortelle henne i forveien at jeg har så dårlig erfaring? Til tross for at det gir mitt eget ego et ganske stort knekk? Anonym poster: 6a5407f03a3a74a4447213618519ef7b

Lenke til kommentar

Her er det jo tydelig selvsikkerheten (eventuelt selvtilliten) din som hemmer deg. Istedenfor å tenke på om du vil "drite deg ut", så tenk heller på hvor deilig det kommer til å bli, og hvis du er litt usikker - la henne ta styringen. Du kan jo også holde litt igjen til dere har blitt bedre kjent, siden dette har funket for deg tidligere. Om du og jenta har god kommunikasjon så ligger det jo litt til rette for at du kan si du ikke føler du har særlig med erfaring, det kan jo til og med være at hun liker det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...