epqr Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 l Bowers & Wilkins P3, en lillebror til B&W P5. Et billigere og mer portabelt alternativ til P5'ene. Disse er åpne, i motsettning til 'storebroren', som var veldig gode på å isolere lyd inn og ut. Er vleidg spent på hvordan lydkvaliteten er, og hvordan den står opp mot de til B&W P5. De er nesten 1000kr billigere så prishoppet ned er ganske stort. Dette blir det andre hodetelefon-slippet til B&W, i tillegg til ørepluggene C5. Har allerede bestilt meg et par fra hifi-klubben, men må prøvelytte på den litt før jeg bestemmer meg om jeg skal beholde dem eller ikke. De ble sendt i fra hovedlageret for to dager siden, så da burde de vel dukke opp i butikkene deres om ikke så alt for lenge Er veldig spent på disse, og har store forhåpninger Noen andre som har sett på eller vurderer disse? Les mer om dem på offisielle nettsiden: B&W P3 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja, jeg vurderer disse. Må sammenligne de med mine Bose AE2 før jeg bestemmer meg. En liten test her http://www.whathifi.com/review/p3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Vurderer de så absolutt. Men venter litt å hører hva folk har å si om dem først. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Nå har P3 kommet! Høres kjempebra ut etter bare to timer innspilling. Tror jeg må ha disse i tillegg til mine P5 og C5 Utrolig gode på ørene, lette og veldig portable. Lekker boks de kommer i også! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nå var P3 i hus her også. Herlige på og god lyd, storfornøyd. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Noen som har prøvd å ta av puten før å høre om det blir bedre? or maybe hes just picky xD Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Lyden blir noe klarere ja, komforten derimot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå