Gå til innhold

merkelig?

Anbefalte innlegg

Lurer fælt på hva som er galt her. Når jeg er på internet så er det en del linker jeg ikke kan trykke på. Når jeg skal kopiere noe så skjer det ingenting. Kan liksom ikke kopiere en text fra inet. Prøver å defragementere hardisken, men den vil ikke starte. Masse sånne problemer.

Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne posten.

Håper å få et svar på probelemet. Vil helst ikkje formatere :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mmm..rart

kan dette være noe virus,eller at du har innstalert noe opptatering til

win....

bruker du noe viruspro ?

jeg fikk iallefall litt pro med netet etter en virus,men ble bra etter en stund

vel ,jeg kom iallefall inn på linkene.

Lenke til kommentar

Vi har samme problem på terminal-serveren på skolen. Kommer ikke inn på hotmail.com (etter inloggingen er det stopp), kan ikke åpne linker som åpner nytt vindu og vi kan ikke kopiere tekst fra/til word eller internett, filkopiering og flytting fungerer heller ikke.

Har fått bekreftet fra en av de ansvarlige på skolen at dette er et virus :(

Lenke til kommentar
Vi har samme problem på terminal-serveren på skolen. Kommer ikke inn på hotmail.com (etter inloggingen er det stopp), kan ikke åpne linker som åpner nytt vindu og vi kan ikke kopiere tekst fra/til word eller internett, filkopiering og flytting fungerer heller ikke. Har fått bekreftet fra en av de ansvarlige på skolen at dette er et virus :(

Hadde dette vært på vår skole (Hetland VGS i Stavanger) hadde jeg heller sagt det var fylkeskommunen enn et virus :grumpy: .

Lenke til kommentar
Vi har samme problem på terminal-serveren på skolen. Kommer ikke inn på hotmail.com (etter inloggingen er det stopp), kan ikke åpne linker som åpner nytt vindu og vi kan ikke kopiere tekst fra/til word eller internett, filkopiering og flytting fungerer heller ikke.

Høres mer ut som en pop-up-killer. Hadde ett slikt "djevelsk" program som jeg deaktiverte permanent etter en liten stund. Ble mer trøbbel enn glede.

Lenke til kommentar

Høres mer ut som en pop-up-killer. Hadde ett slikt "djevelsk" program som jeg deaktiverte permanent etter en liten stund. Ble mer trøbbel enn glede.

Jeg trodde også det var en dårlig konfiguert popup killer til å begynne med.. kan godt være det er det, de som styrer med IT på skolen vår har en tendens til å være litt "n00bish" :wink:

Lenke til kommentar

Dette er virus. Jeg hadde nøyaktig samme problem på min egen maskin. Forsto ingenting når drag-and-drop ikke fungerte. Måtte ut i DOS for å flytte filer...... Fikk samme problemet selv etter formattering.

Løsningen ble å laste ned siste SP og security patchen for MSblast. Dro ut kabelen til ADSL-routeren, restartet maskinen, installerte SP og security patch, restartet maskinen, satte i kabel til routeren. Nå fungerer det knirkefritt her.

Gandi

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...