tommis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har et sett Logitech Z-540 som jeg skal bruke til dette korten, men det er kun tre jacks på baksiden av hovedkortet, line-in, line-out og mic-in. På andre hovedkort/lydkort så kan man konfigurere disse inn/ut- gangene til f.eks 2 line-out, slik at den ene er til RR/RL og den andre til FR/FL+sub. Da jeg installerte driverne fra Epox-cden fant jeg ikke noe slikt lydsoftware program. Hvordan fikser jeg dette? Det er jo et lydkort som skal klare opp til 6.1? Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
tommis Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Ingen som har greie på Epox hovedkort her? Supert hvis noen har noen tips! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har du sett på epox sine hjemmesider, de burde kunne hjelpe deg med ditt problem, eller hva. Eller hva med brukermanualen, står det ikke der heller? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 I brukermanualen står det kun om Nvidia sitt lydkort som ikke er på dette kortet men på 8RGA+. Står også noe om noen jumpere som gjelder 6.1, skjønte ikke helt poenget. På Epox sine sider finner jeh ingenting om problemet. Tenkte kanskje at det var andre som hadde epox hovedkort med innbeygd Realtek lydkort som også hadde et 4.1 system? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Fant løsningen. Siden det integrerte lydkortet er et AC'97 et eller annet så lastet jeg ned drivere og software fra realtek sine sider Det fungerte utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå