AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ble kjent med en ny dame denne uka, vært på "date" hos meg, sett endel film og småpratet. Natta kom og vi gikk til sengs. Det ble litt klining, mye tunge, fingring og tafsing.. Fikk vite at hun var jomfru etter et forsøk på fingring. Og jeg ser det tydelig på henne at det gjør vondt, selv med bare en finger. Hvilke tips og fremgangsmåter kan bidra til å fjerne jomfrudommen uten at det gjør så vondt? Vil jo ikke skade gojenta mi, og ønsker at det skal bli et godt minne. Anonym poster: a7cafab192277ad0fe7350c9a139adc1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 For de fleste gjør det vondt i starter, uansett hvor forsiktige de er. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 For det første så ''fjerner'' du ikke jomfrudommen fysisk sett. Mest sannsynlig har 'jomfruhinna' sprukket for lenge siden. Ellers så vil jeg anbefale at du ber henne om å prøve å leke med seg selv. Be henne om å prøve å massere seg selv nedentil og forsiktig prøve å få en finger inn når hun f.eks tar ett avslappende bad eller en dusj. Det er viktig at hun blir kjent med sin egen kropp og får ''prøvd'' ting på egenhånd for å kunne fortelle deg hva du skal gjøre. Ha tålmodighet! Husk masse forspill så hun blir fysisk ''klar'', og hvis det trengs så er ikke glidemiddel en dum ide! 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg tror at det gjør vondt for 90% av verdens jenter å miste jomfrudommen sin, så første gangen kommer hun neppe til å nyte det så mye. Men det er da noe dere kan snakke om da, eller så bare skjer det helt naturlig å det er kansje ikke så ille. Eller så kan du la noen andre ta jomfrudommen hennes så slipper du å gjøre henne vondt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg