Matawa Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg har hatt min S2 i nesten et år nå. Har ikke roota telefonen ellernoe annet fancy, bare oppdatert den når den har bedt om det. Den fungerte strålende fram til ICS, da den innimellom hang seg opp og jeg fikk opp feilmeldinger. Det var aldri noe stort problem, så jeg gadd ikke bry meg så mye. Men idag! <3 Sendte en tekstmelding, telefonen hang seg og ingenting skjedde. Tok ut batteriet og satte det inn igjen, og nå vil den ikke gå lengre enn til Samsung logoen på starten. Jeg kan ikke gå inn i recovery-mode, men jeg kan gå inn i download-mode. I tillegg gjenkjenner ikke PC-en telefonen når jeg kobler den til, så nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Har ikke veldig lyst til å gå til Elkjøp med den, for etter det jeg har hørt er de alltid drittsekker, og kommer sannsynligvis til å fortelle meg at det er vannskade eller liknende og be om penger for å gi tilbake telefonen min. Hjelp? D: Lenke til kommentar
badkernel Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Ser ut som at du må flash-a tlf på ny. Du trenger bare siste version av ICS (vanilla not rooted) og ODIN. Alt finnes på nettet Endret 4. juli 2012 av badkernel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå