Gå til innhold

Har sletta Facebook!

TMB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

kunne like så godt slettet hele internett

det er jeg egentlig fullstendig uenig i! hva om du mister bussplanen en gang hvor du ikke har bil, så kan du ikke gå på nettet og sjekke når bussene går! eller det er en dag hvor du skal til byen og har glemt når butikkene stenger, så kan du ikke gå på nettet for å finne det ut!

Lenke til kommentar

Man sletter ikke en facebook profil for å henge på VGTV, YouTube eller annet møl på internett.

Jeg har et kjedelig råd, men kan love deg at det funker. Er du klar?

Gjør én av tre ting når du ikke er ute og sosialiserer deg og har det gøy med ekte mennesker; Les en bok (om hva som helst, bare les), jobb mer (få deg en ekstrajobb om du liker å jobbe) eller tren (jogg, løft, svøm, sykle eller whatever).

Best. Advice. Evar.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jippiiii!! IDAG har jeg endelig sletta facebook, ikke bare deaktivert, men den blir totalt sletta etter 14 virkedager. Å det føles deilig! Ikke bare har jeg sletta facebook, men har også sletta det UTROLIG avhengige spillet Candy Crush...! Done deal. Føles godt;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne aldri slettet facebook nå. Ikke at jeg snoker rundt der så utrolig mye, men det gjør det så ufattelig mye enklere å arrangere ting. I tillegg er det lettere å bli kjent med folk man har møtt på fester o.l. ved å finne de på facebook. Det er mye jeg ikke liker med nettsiden, men den har mange klare fordeler.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg synes Facebook er et meget fint verktøy for å holde kontakt med både familie og venner. Det som jeg mener er litt usmakelig er hvordan enkelte bruker Facebook til å spame andre med "Åååå så synd det er på meg eller se så deiilig jeg er osv... :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er så ille med Facebook? Det er hva du selv gjør det til som blir ille. Facebook er bare et redskap.

Facebook er eit sosialt reklame galleri / like-horehus.

Nå er det berre ein øydelagt gjennspeiling av kva det var...

Da er det jo bare å blokkere annonser.

Lenke til kommentar

Hva er så ille med Facebook? Det er hva du selv gjør det til som blir ille. Facebook er bare et redskap.

Facebook er eit sosialt reklame galleri / like-horehus.

Nå er det berre ein øydelagt gjennspeiling av kva det var...

Da er det jo bare å blokkere annonser.

Det er andre podusentar som tilbyrs amme tjeneste uten reklame.

Endret av Reconzile
Lenke til kommentar

Brukere av Facebook er ikke brukere i den forstand flesteparten tror de er. Sosialrunking og egotilfredstillelse. Fremstå så vellykket så overhodet mulig. Stemmer det ikke helt overens med det virkelige liv? Ingen bryr seg, så lenge noen annerkjenner deres eksistens.

Og Facebook gnir seg i hendene og håver inn reklamepenger fra lugubre aktører. Privatliv sier du?

Facebook har gjort kunststykket ved å offentlig gå ut å si at de kunne ikke brydd seg mindre om privatlivet til brukerne sine. Konstante endringer som gir brukerne mindre og mindre kontroll over hva slags informasjon som selges videre og deles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...