Populært innlegg TMB Skrevet 17. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Fikk endelig ræva i gir og sletta Facebook-kontoen. Fy faen det føles deilig! Er så meningsløst for min del å ha det, brukes kun til chat med dama...og det kan vi likesågodt bruke Skype til... Endret 17. juni 2012 av TMB 12 Lenke til kommentar
Kongen av Pommes Fritt Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Du burde være stolt, har vurdert det samme, men av annen grunn. Jeg har vurdert å slette min facebook-profil pga at jeg er så avhengig av det, men jeg har ikke noen spesielle hobbyer jeg kan bytte ut denne "lille" aktiviteten med, noen forslag? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 men jeg har ikke noen spesielle hobbyer jeg kan bytte ut denne "lille" aktiviteten med, noen forslag? Nå finner jeg det veldig merkelig at du ser på facebook som en hobby, men her er ett par forslag som gjør at du slipper å tenke på å løfte deg fra stolen selvom du sletter facebook: VG/VGTV, youtube, Finn.no, forums, betting (om du ser på sport), nettbutikker.. Eller evt bare sette på en serie eller game noe 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Herlig! Vurderer å gjøre det samme. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Vurdert det selv, men er greit å kunne holde kontakten med folk man ikke snakker så ofte med men som det fremdeles er greit å snakke med. Hvertfall ettersom jeg bor i utlandet for tiden så er det litt kjipt. Lenke til kommentar
_DarkAvenger Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Har deaktivert min et par ganger, borte i et par måneder men så er det pån igjen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Fikk du mange "likes" på facebook, når du oppdaterte statusen din med at du skulle slette facebook? Bare nysjerrig Endret 18. oktober 2012 av Sending! 1 Lenke til kommentar
AlfaBjarne Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Gratulerer med det! Livet blir spennende igjen uten FB... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Trenger ikke. Er bare sjeldent innom Facebook, så det går nok bra. Og hver gang jeg er innom, er det bare 5 min og så rett ut igjen. Men det var bedre da jeg i minecraft for halvt åt siden bare putta alt i papirkurven og sletta alt jeg hadde med mods, og saves og alt. Det var en herlig følelse, og nå slipper jeg å tenke på det. Tok etter det en pause på 4 måneder med spill, og når eg spiller nå, blir jeg ikke avhengig, og spiller bare når jeg selv har lyst, og kan slutte når som helst. Anbefaler virkelig flere folk å bare slette alt av det du er avhengig med, for det kan virkelig hjelpe. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Fantastisk godt gjort. Idag blir man sett ned på om man er en gamer og heller ikke er på Facebook lorten! Har faktisk vurdert lenge selv å kvitte meg med det. Endret 12. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Har aldri laget meg facebook profil. Bryr meg ikke om det. Det sosiale tar jeg utenfor husets 4 vegger. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Har facebook, men bruker det bare for å kontakte familie, og klassen. (Og venner iblant). Har slike grupper så vi slipper å ringe alle osv, og det er mye lettere å planlegge ting på den måten. Praktisk da nesten hele familien også har det ! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Har aldri laget meg facebook profil. Bryr meg ikke om det. Det sosiale tar jeg utenfor husets 4 vegger. Det finnes faktisk hus som har over 4 vegger. En jeg kjenner har et hus som er på 6 vegger. Så innlegget ditt er litt rasistisk. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det finnes faktisk hus som har over 4 vegger. En jeg kjenner har et hus som er på 6 vegger. Så innlegget ditt er litt rasistisk. Neeeeiiii....... Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Sletta min egen før jul. bare negative tilbakemeldinger, men jeg nekter å opprette ny 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Sletta kontoen min for noen uker siden og det er så godt å slippe!! 1 Lenke til kommentar
sûkkerspïnnpåpïnne Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Gratulerer! Jeg skulle slettet min jeg også, samme med mannen. Facebook er egentlig det værste. 1 Lenke til kommentar
o39k Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 En smule usosialt. Finnes da en haug av andre muligheter å være sosial på utenom facebook-bruk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå