Standselger Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei! jeg har hvert sykemeldt ifra torsdag den 7 juni og til 15 juni og jeg føler meg enda ikke bra nok til og jobbe og prestere bra på jobb, jobber som standselger og spm mitt er om jeg kan ringe til legen min og sykemelde meg lenger eller må jeg dra til legen min, jeg bor i Asker og legen min er i Askim derfor jeg lurer! håper på svar fortest mulig er 1 time kjøring ifra Asker til Askim! Lenke til kommentar
Standselger Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Håper gjerne på ett svar snart! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Må jeg til legen for å få sykmelding, eller er det nok å ringe til legen? Det kreves at legen personlig undersøker den som skal få sykemelding. Det kan gjøres unntak i helt spesielle tilfeller, men da må legen undersøke deg senest et par dager etter at du har fått sykemelding. Kilde: http://www.helsenett.no/index.php?Itemid=100&id=2014&option=com_content&task=view Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå