TMB Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Tenker på denne: http://www.nelfo.no/viewpage.aspx?mid=563 I fjor kom det tydeligvis nye i mai som det står, noen som vet når de kommer i år? Og vil jeg få etterbetalt det arbeidsgiver "skylder" hvis de kommer ut nå og er gjeldene fra f.eks. mai? (er lærling) Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ta en titt her. Vil tro du får samme lønn som dette, selv om dette egentlig er mellom EL & IT og Norsk Teknologi. Hvis du følger denne tariffen, skal du ha etterbetalt tillegget fra 1. mai. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Hmm...hver gang jeg og sjefen har snakka om lønn, så har han alltid lenket meg til den nelfo-siden...så vil tro det er den jeg følger....får el bare se om den blir oppdatert snart. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Vel, tariffene ser veldig like ut i utforming, og det virker ikke som at det var stor forskjell mellom 2011 og 2012. Endret 17. juni 2012 av BaronSlask Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det anbefalte meklingsforslaget ble vedtatt av begge parter 21. juni. Endringene for tariffoppgjøret er dermed trådt i kraft med virkning fra 1. mai 2012. Link Tariffen for 2012 finner du her. Bare å slå i bordet da. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Flott, går opp 50 øre i lønn Takker. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Forresten, noen som vet når man får dette etterbetalt? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Det skulle du fått på neste lønning etter at den oppdaterte tariffen ble vedtatt. Dessverre kan man ikke forvente at alle firmaer følger med på tariffer og lønnsforhandlinger, og da må man gi beskjed selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå