robgar Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei, jeg skal bygge meg en ny pc og har ikke lyst til å betale mer enn 500 for 512 ddr Samme hvilken type. Hvor lenge må jeg vente før prisen synker? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 da må du nok vente endel mnd ;/ kanskje til jul eller etter.. ranprisene har kun steget i det siste =/ Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei, jeg skal bygge meg en ny pc og har ikke lyst til å betale mer enn 500 for 512 ddr Samme hvilken type. Hvor lenge må jeg vente før prisen synker? ca i 3846 timer og 15 sec vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er jo egentlig bare og kjøpe nå da! Prisene synker jo alltid. Lenke til kommentar
VATN Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er jo egentlig bare og kjøpe nå da!Prisene synker jo alltid. nei? ...prisane stiger frå sein vår og utover til desember. i vinter/vår er prisane lave Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 pga regntid i det landet hvor stort sett alle rambrikker blir produsert (malaysia elns) så har de ved disse tider stoppet produksjonen, den starter sjeldent før nermere jul.. dermed blir virkningen av vanlig tilbud-etterspøresel at: På høsten : lite tilbud - høy pris På våren : Større tilbud - lavere pris Dette har gjentat seg år etter år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå