Gå til innhold

Hotell i Berlin, tips?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg vet ikke om du har reist allerede, men Derag Hotel Grosser Kurfuerst er bra og rimelig. Rommene har bra standard og det er en sentral beliggenhet med gåavstand til byen, og t-banen er rett ved siden av hotellet.

Lenke til kommentar

Anbefaler Best Western Hotel President (4-stjerners), som ligger nær både U-bahn-stopp (Wittenbergplatz) og varemagasinet KaDeWe (ca. 200-300 meters gangavstand til sistnevnte). Også kort vei til en av hovedshoppinggatene (Kurfürstendamm straf3e). Rolig område (= god nattesøvn). Veldig billig til rundt kr. 250-300 kr/person/natt!

Lenke til kommentar

Anbefaler forøvrig alle å bruke booking.com. Der kan du søke på hotellrom i den perioden i byen du ønsker, for så å få opp alt som er ledig da i en liste som kan sorteres etter pris, brukervurderinger eller antall stjerner. Du får også opp et kart med hvor hotellet ligger, og eventuelt kan du gjøre motsatt og plukke hoteller rett fra kartet for å få akkurat det området du vil.

Jeg har heller aldri hatt noen problemer med tjenestene deres etter tre reiser i år. Har akkurat booket min fjerde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...