bosverd Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Noen som har erfaring med vannkjøling på skjermkort? Aldri gjort dette før og leker med tanken. Setter meget stor pris på alle tilbakemeldinger om erfaring og anbefalinger! PC'n skal games med, så kan bli snakk om clocking senere, og da er det greit å ha kjølingen på plass tenker jeg. Lenke til kommentar
Norbozz Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 jeg kan ikke så mye om vannkjøling men jeg vet at du kan få kjøpt waterblock til vannkjøling på http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Vannkj%C3%B8ling.aspx Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hva er det egentlig du lurer på her? Det er veldig greit mtp støy, men du vil nok ikke få noe særlig høyere oc pga du ikke kan tilføre mer enn 100mV så tempratur er egentlig ikke noe problem. Hadde du hatt ett 7970 feks så er det mye mer å hente på vannkjøling. Skal selv vannkjøle mitt 680, men det er pga støy når man overklokker. Lenke til kommentar
bosverd Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Ja, er med tanke på overklokking. Støy er noe jeg egentli ikke bryr meg noe særlig om. Men har aldrig vært borti vannkjøling på skjermkort og lurer derfor på om det er noe å anbefale? Hvor/Hva jeg burde bestille? noen som har erfaring rundt det? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja, det er noe og anbefale, men ikke til et 670 om formålet kun er overklokking. Techbay er en bra norsk nettbutikk med brukbart utvalg. Men hva skal du kjøle, cpu og gpu? Da bør du helst ha en 360rad og tar du EK blokker så er du stort sett trygg. Hva slags erfaring rundt det? Nettbutikken? Veldig bra den... Lenke til kommentar
bosverd Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Erfaring, med tanke på å ha brukt det. Lett å montere, etc Men takker for svar Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Har erfaring med det, men noe som er lett for meg er ikke nødvendigvis lett for deg Anbefaler deg å lese deg opp om vannkjøling og og spes faremomener vedrørende slurv. Har selv knertet en dyr 1200w strømforsyning på slurv Mye nyttig innpå "den kalde kafeen" og fin plass for spørsmål. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå