Fryth Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei! Trenger litt hjelp igjen angående gmail og telefonen min. Jeg bruker kalenderen på telefonen min til å notere hva jeg skal bla bla bla, *obvious stuff*. Men! Dette lagrer jeg i den innebygde kalenderen i telefonen, kalt "LG PC Suite" på min LG Optimus 2X. Det jeg nå vil er å få vist denne kalenderen på pcen min! Hvordan kan jeg overføre/synkronisere/vise denne kalenderen på min eksisterende konto. Som jeg forøvrig også har som gmail på telefonen. Håper noen forstår hva jeg mener med alt dette. Tror det ble rotete Kort fortalt: Kan jeg få vist telefon-kalenderen min på en "gmail-relatert" kalender jeg har på pcen? Takk og takk igjen for de som gidder å lese Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kort fortalt: Kan jeg få vist telefon-kalenderen min på en "gmail-relatert" kalender jeg har på pcen? Dette bør være enkelt å få til, men siden jeg er relativt ny på android og uten kjennskap til LG overlater jeg til andre å hjelpe deg . Men prøv å søk på google calendar hjelp, under synking til mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå