karakter-redd Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 har valgt å ha fysikk 1 til neste år, sammen med S1 matte, kommer dette til å bli veldig vanskelig? (for dere som lurer på hvorfor jeg ikke tok R1 matte, som mange gjør, er det fordi jeg har funnet ut at det blir veldig vanskelig og S1+S2 gir jo det samme som R1) Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 På VGS? Eller forkurs med kun dette? Det er den letteste fysikken. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Fysikk 1 går greit med S-matte, men jeg vil nok anbefale å ta R1 hvis du har tenkt å fortsette videre med fysikk 2. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 fysikk 1 er ikke noe spesielt vanskelig, lettere enn r-matte Lenke til kommentar
karakter-redd Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 er det noen her som har/har hatt fysikk 1 sammen med S1 matte? eventuelt også fysikk 2 og S2 matte? hvordan var det? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ikke bekymre deg. Lærerne er der for å hjelpe deg, og fysikk 1 er inngangsfaget, det er ikke så vanskelig. Dette klarer du lett, bare chill ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå