Gå til innhold

Vekt Beats Pro vs Studio


Lami

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen her som har/hatt Monster Beats Pro og Beats by Dr.Dre Studio og kan si om Beats Pro er vondere i lengden enn Studio?

 

Har selv Studio og får vondt oppå hodet etter sånn 45min, men det er også forsåvidt lite polstring på disse.

 

Tenker å kjøpe Pro men har lest at de er nok å ha på hodet i en time fra tester på teknofil.no og en annen norsk side (kommer ikke på i farten). MEN har lest kundeanmeldelser på komplett om Pro og sett alle har skrevet at det går fint å ha på hodet i flere timer.

Dette er jo mye bedre enn Studio som "holder" i 45min på hodet.

 

Så jeg er litt usikker, Pro er tyngre men igjen mer polstring. Det blir litt kjipt å kjøpe Pro hvis jeg ikke orker å ha de på lengre enn 45min som mine Studio.

 

Så hva sier dere? Noen som har hatt/testet begge og kan si noe? Eller andre formeninger?

 

NEI, jeg skal IKKE ha et annet headsett så ikke kom med "kjøp heller ditt".

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltid forskjell på folk og hvilke hodetelefoner som sitter godt eller dårlig. Siden du allerede har problemer med Studio-versjonen, og det er en del som sliter med Pro-versjonen, så vil jeg tro at du kommer til å oppleve mye av de samme problemene. Men jeg har ikke testet de, bare Pro-versjonen i et par minutter, så det blir kun min antagelse rundt spørsmålet.

 

Av nysgjerrighet, hvorfor må det være Beats?

Lenke til kommentar

Hmm :/

 

Hvorfor Beats? Nei fordi jeg har funnet ut at Beats er de stiligste headsettene jeg har sett, finnes sikkert noe like stilig men har ikke funnet det ennå. Er også fornøyd med lyden :)

 

Er du fornøyd med lyden fordi du ikke har hørt noen særlig andre hodetelefoner?

Jeg har eid Beats Studio i 2 dager (før jeg returnerte dem pga lyden :p) og jeg syns dem ga litt ugjevnt press. Altså mer press i bunn av øre. Ellers var dem rimelig greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...