perpleks Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Edit: Bildet funker hos meg, men her er URL: http://s14.postimage.org/twg265osv/elkjoplol.png 2000kroner mer MED BINDING enn uten? Elkjop.no klarer sikkert å lure noen uvitende med dette... Endret 17. juni 2012 av perpleks Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Skjønte ikke problemet jeg? Når man har binding så betaler man da jaggu også for forbruket, ikke bare telefonen. Eller mener du at han bør få telefonen/abonnementet subsidiert kraftig fordi man kjøper det sammen? Lenke til kommentar
perpleks Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Skjønte ikke problemet jeg? Når man har binding så betaler man da jaggu også for forbruket, ikke bare telefonen. Eller mener du at han bør få telefonen/abonnementet subsidiert kraftig fordi man kjøper det sammen? Telefonen koster 5000kr uten noen form for binding, men Elkjøp tar jaggu 6850kr (Telefonpris, ikke totalpris) for telefon på nett med binding mot Komplett Kontroll. Endret 17. juni 2012 av perpleks Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hva i alle dager..? Alle mobilopperatører opererer på samme måte, det er lov Lenke til kommentar
perpleks Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Hva i alle dager..? Alle mobilopperatører opererer på samme måte, det er lov Hvis meg gjerne en link der en mobiloperatør tar 2000kroner mer for en telefon mot at man binder seg. Dette er IKKE totalpris, men det man betaler for telefonen ved kjøp og så må man betale abbonement i tillegg. Er det så vanskelig å fortstå at dette er helt latterlig? Eksempel: A) Kjøpe telefonen uten binding 5000kroner, deretter kan man velge abbonementet Komplett Kontroll og bruke dette uten binding. B) Kjøpe telefonen med binding til 6850kroner, deretter er man låst til Komplett Kontroll i 12mnd. - Praksis blant mobiloperatører er å sette ned telefonpris mot binding, ikke OPP! Endret 17. juni 2012 av perpleks Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Sammenlignet med Telenor sine egne priser, så var det jo litt drøyt:P Men, ser enda ikke hvordan dette er ulovlig... Klager du på at Rema selger grovbrødet ditt til 32 kroner, mens Meny selger det for 38 ? Om Elkjøp ønsker større avansement på tlf med det abonnementet så tviler jeg sterkt på at det er ulovlig..... Endret 17. juni 2012 av Mreinha Lenke til kommentar
perpleks Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Sammenlignet med Telenor sine egne priser, så var det jo litt drøyt:P Men, ser enda ikke hvordan dette er ulovlig... Klager du på at Rema selger grovbrødet ditt til 32 kroner Meny selger det for 38 ? Godt mulig det er fullt lovlig, men fatter ikke hvordan en seriøs forhandler kan skru opp prisen nesten 2000kroner fra pris uten abbonement mot at man binder seg opp. Svindel imo. Og for å sette brødeksempelet ditt på spissen: Jeg får brød på Rema 1000 til 30kroner, men hvis jeg binder meg til å kjøpe brød hos dem hver dag i en måned koster det meg 40kroner brødet. Endret 17. juni 2012 av perpleks Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Har ikke falt deg inn at det kan være feilpriset? Send dem en e-post og hør da vel? Skjønner virkelig ikke hva du hisser deg opp over. Lenke til kommentar
Mondus Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Må være feilprisa.. alle prisene på telefoner med binding er jo hinsides all fornuft. Og info på abonnement er heller ikke oppdatert med nye tilbudene til Telenor. Ansvarlige på Elkjøp har nok sovet i timen og ikke fulgt så mye med... Uansett er det vel bedre å handle hos noen som kan mobiler og abonnement... Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det der er helt klart en feil. Send en mail så de blir oppmerksom på det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tror du virkelig vi i Elkjøp ønsker å selge mobilen med det aboet til den prisen? Vi ønsker å selge varer, ikke framstå som idioter som forsøker å selge produkter dyrere ved tegning av abo . Prisen er selvfølgelig feil, send en epost til [email protected] så vil de gjøre det de kan for å få det rettet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Prisen er uansett 3299,- i dag med samme abo. Så mao glitch in the matrix i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå