Gå til innhold

Husker dere kjernespillerne, Microsoft?

Anbefalte innlegg

:nei: psn pluss

Uansett om ms kjører gamle gode som funker har x360 meeeget flere multi spill i høst enn ps3 :green:

Husker ikke sist gang MS ga noen tilbake til brukerne for den latterlige HØYE prisen på Live, skulle tro Microsoft hadde økonomiske problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh. Fanboybeskyldninger er vanligvis noe man drar frem når:

1. En har gått tom for gode argument

og/eller:

2. En ikke klarer å holde diskusjonen på et saklig nivå.

Siden innlegget over meg ble endret så ser innlegget mitt kanskje litt rart ut, men jeg lar teksten være der likevel.

Edit: Games on Demand er basert på butikkprisene til discbaserte spill. Det er ikke så mye MS kan gjøre med dem uten å provosere de store kjedene. PSN fungerer på den samme måten. Hvor mye kostet f. eks Mass Effect 2 da det ble lagt ut på PSN?

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Game on demand prisene har virkelig kommet seg i det siste flere 100 til 150 kr titler fra fjorårets spill synes prisene er kurrante mot hva de var

Man får jo svært mange av Xbox LIVE spillene som koster 149 kr ned i 40 kr på Steam salg. Og Dark Void er gratis på GamersGate. :p

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

TS: Hvis du er så misfornøyd med Xbox 360 pdd, hvorfor ikke selge konsollen til noen som vil få mer glede av den enn deg? Det kommer mange spill til Xbox 360, men det er ditt problem om du ikke er interessert i dem.

Det er ganske forståelig at MS ikke gir ut nye AAA-ip-er til Xbox 360 pdd, mye smartere å spare disse til den nye generasjonen. Uansett er jo Halo 4 kongen på hauen av eksklusivene, og det alene er nok for de fleste hardcore-gamere til å fortsatt ville verdsette Xbox 360 til dens slutt.

Jeg håpte egentlig at Halo 4 skulle komme ut som lanseringstittel til den nye konsollen, for dette er en virkelig megahit. Ingen andre AAA ip-er, foruten Mario og Zelda, kan stile opp mot Master Chief.

Og, jeg betaler 300kr i året for XBL ene og alene fordi det er den av tjenestene som tilbyr best online-opplevelse på konsoll, uten lag og andre problemer. Itillegg får man tidseksklusivt DLC-content, noe som er helt sykt bra. Elsker at MS gjør dette. Itillegg et pluss at det irriterer SDF. Gleder meg helt vilt til imorgen, når vi Xbox 360-eiere får spille Dawnguard!

Sony går milliarder i underskudd fordi hele PS3 har vært økonomisk uforsvarlig fra start til slutt. Ikke nok med det, men alle problemene som har oppstått ved å eie og spille på PS3 har vært helt råttent. Det var ganske tydelig fra starten av at PS3 ikke ville bli noen golden generation slik PS2-generasjonen var.

Sånn jeg ser det, er PSN-plus en krampetrekning fra Sonys side idet de innså hvor mye penger de tapte på å la PSN være gratis. Men når sant skal sies så hadde det vært uholdbart å tatt betalt for PSN i seg selv.

I bunn og grunn dreier dette seg om smak. Liker du ikke det MS tilbyr, neivel, slutt å støtt dem i form av penger, for det er det som betyr mest for selskapene. Jeg viser min avsky mot hvordan Sony opererer ved å ikke kjøpe deres konsoll. Kan ikke si jeg er trist av den grunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...