Solsnu Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei, jeg skal reise til Hellas fra Rygge flyplass i sommer. Jeg har tenkt til å kjøpe en god del kosmetikk og parfyme (billig) i løp av denne turen, derfor lurer jeg på om det er lurt å handle dette på flyplassen på Rygge el. flyplassen i Kos? Det som er viktig for meg er utvalg og pris. Jeg har også tenkt til å handle alkohol. Er det lurest å handle dette i Hellas eller vente med på handle det på tax-free på Rygge når jeg er kommet hjem? Er det noen andre som har noen reisetips ang. Hellas ang. den situasjonen de er i nå? Må man ta ut alle pengene man skal bruke i løp av turen i euro før man drar? Jeg skal være der i 2 uker, litt ekkelt å drasse rundt på så mye kontanter. Angående hotellrom og roomservice osv. er det noen som har opplevd at de har blitt frastjålet noe? Ettersom økonomien i landet er ganske dårlig osv. Eller noen som har tips om hva man burde gjøre, ev. ikke gjøre? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 så lenge du skal ha "standard vare" i sprit så setter jeg en tier på at det er billigere der nede enn på tax free. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå