Lineplx Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei fikk meg en Samsung S3 men er ikke spesielt fornøyd telefonen er for stor og de jævla knappene kommer bort i alt i lomma , men jeg digga Ics mye bedre enn ios . så er det mulig å få Ics på iphone? ikke bare emulere men slette hele ios skifte til Ics? mvh lineplx Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Tror det er like greit å bare kjøpe en android-telefon med 3,5" skjerm Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei fikk meg en Samsung S3 men er ikke spesielt fornøyd telefonen er for stor og de jævla knappene kommer bort i alt i lomma , men jeg digga Ics mye bedre enn ios . så er det mulig å få Ics på iphone? ikke bare emulere men slette hele ios skifte til Ics? mvh lineplx Nope. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 hehe ok takk , da har jeg et annet spørsmål kjøps loven gjelder mobiler så jeg kan heve kjøpet kan jeg ikke? Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Du har nok ikke rett til å heve kjøpet når telefonen er brukt. Angreretten gjelder visst telefonen bare såvidt er sett på, så fremt det er kjøpt fra internett og innen 14 dager, men du kan selvsagt prøve! Forresten er det forbrukerkjøpsloven som er aktuell ved kjøp mellom forhandler og privatperson, og ikke kjøpsloven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Forbrukerkjøpsloven gir ingen angrerett ved kjøp i butikk. Enkelte butikker gir dette likevel, men da må det fremgå av annonse eller kvittering. Dersom du har kjøpt den med abonnement er det uvanlig med bytterett uansett. Dersom du ikke er fornøyd, er nok finn.no beste alternativ. Det virker som om du har gjort dårlig research før kjøp, for å finne ut hvilken telefonmodell/type/størrelse som passer for deg. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 hehe det stemmer zanta , men er så drit lei Ios.... ja ja blir vel vant til den takker for svarene Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 hehe det stemmer zanta , men er så drit lei Ios.... ja ja blir vel vant til den takker for svarene Selg telefonen på finn.no og kjøp deg noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå