Gå til innhold

Er det mulig å installere Android ICS på iPhone?

Anbefalte innlegg

Hei fikk meg en Samsung S3 men er ikke spesielt fornøyd telefonen er for stor og de jævla knappene kommer bort i alt i lomma , men jeg digga Ics mye bedre enn ios .

så er det mulig å få Ics på iphone? ikke bare emulere men slette hele ios skifte til Ics?

mvh lineplx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei fikk meg en Samsung S3 men er ikke spesielt fornøyd telefonen er for stor og de jævla knappene kommer bort i alt i lomma , men jeg digga Ics mye bedre enn ios .

så er det mulig å få Ics på iphone? ikke bare emulere men slette hele ios skifte til Ics?

mvh lineplx

Nope.

Lenke til kommentar

Du har nok ikke rett til å heve kjøpet når telefonen er brukt. Angreretten gjelder visst telefonen bare såvidt er sett på, så fremt det er kjøpt fra internett og innen 14 dager, men du kan selvsagt prøve!

Forresten er det forbrukerkjøpsloven som er aktuell ved kjøp mellom forhandler og privatperson, og ikke kjøpsloven.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Forbrukerkjøpsloven gir ingen angrerett ved kjøp i butikk. Enkelte butikker gir dette likevel, men da må det fremgå av annonse eller kvittering. Dersom du har kjøpt den med abonnement er det uvanlig med bytterett uansett.

Dersom du ikke er fornøyd, er nok finn.no beste alternativ. Det virker som om du har gjort dårlig research før kjøp, for å finne ut hvilken telefonmodell/type/størrelse som passer for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...